Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Niet op Walcheren? misschien dat je de verklaringen van de burgemeester van Wolphardsdijk even moet doorlezen ( te vinden in zeuuws muzeum te middelburg ) voordat je zegt dat het niet zo is.
en by the way als je de geschiedenis goed kent dan zou je moeten weten dat divisie hitler jugend er toch echt heeft gevochten.
De Hitlerjugend divisie vocht niet op Walcheren. Hoe kom je daarbij? De rest van je verhaal is daardoor natuurlijk ook volslagen onzin
Kom nou toch Donitz. Verklaringen of niet, ik ken persoonlijk veteranen van die divisie. Maar hier kunnen we snel over zijn. Noem mij eens de datum waarop de 12. SS Panzerdivision "Hitlerjugend" volgens jou cq. volgens die verklaringen op Walcheren was? Dan zijn er namelijk zo uit. Oktober 1944? Toen lagen de restanten van deze divisie na hun uitbraak uit Normandië in de Eifel ter voorbereiding op het Ardennenoffensief. Ze waren toen onderdeel van het LXVI. Korps, 7. Armee van Armeegruppe B.
Het plaatsje heet trouwens Wolphartsdijk.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Een telefoontje van vijf minuten was voldoende. Of hij Wolphartsdijk kende liet ik maar achterwege want de hele divisie bevond zich die week in de driehoek Oldenburg-Keulen-Aken. Er waren geen elementen van de 12. SS Hitlerjugend Division in Nederland, laat staan op Walcheren. Je hebt het fout.
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
No offence, maar wat me opvalt is dat Donitz nogal met veel verkeerde informatie komt. Misschien een tip om eerst research te doen voor je antwoord want het zal je reputatie niet ten goede doen.
Op.overlord, jouw spelling is ook niet "altijd" 100% goed!
De zin "Naar welk slagveld zou jiij naartoe willen gaan?" klopt al niet...
Het moet dus zijn "Naar welk slagveld zou jij toe willen gaan?".
Ook is het musea en niet museums.
Niet lllig bedoelt of zo...
Back-on-topc again!!!
Laatst gewijzigd door Loek D. op 05 mar 2006, 11:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Operation Overlord schreef:Je kan een ban krijgen van de administrators met zulke teksten....
Hoezo?
Een ban voor slechte spelling? Dat lijkt me sterk. Een waarschuwing voor het bewust niet willen opvolgen van een advies om beter op spelling te letten, kan ik me nog voorstellen.