Naar welk slagveld zou jij willen gaan?
- Harro
- Lid
- Operation Overlord
- Lid
- Operation Overlord
- Lid
OK, ik heb het gevonden.
Sorry, het was mijn fout....
Je krijgt wel een pbtje.
Hier is het artikel: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=2073
Sorry, het was mijn fout....
Je krijgt wel een pbtje.
Hier is het artikel: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=2073
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
- Katusha
- Lid
Tuurlijk Stalingrad: Omslag
Kursk (met namen Prochorovka) Grootste Tank gevecht
Leningrad Lang belgerd veel leed
Brest in Wit Rusland. ( maand lang gevochten/belegerd) en dat al in het beging
Arhnem
Duinkerken.
Wil ook kijken bij Rovno en zo voort.. Waar de tegenanval met gemachenseerde korpsen werden uitgevoerd in zomer 1941
Kursk (met namen Prochorovka) Grootste Tank gevecht
Leningrad Lang belgerd veel leed
Brest in Wit Rusland. ( maand lang gevochten/belegerd) en dat al in het beging
Arhnem
Duinkerken.
Wil ook kijken bij Rovno en zo voort.. Waar de tegenanval met gemachenseerde korpsen werden uitgevoerd in zomer 1941
She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja!!!
- Harro
- Lid
Katusha, wil je a.u.b. een beetje op je spelling letten? Nog los van belgerd, beging en met namen, wat zijn in hemelsnaam gemachenseerde korpsen?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
- Joachim Peiper
- Lid
- Joachim Peiper
- Lid
- G_Exorcist
- Lid
- Harro
- Lid
Het offensief overdoen?Red schreef:Moest ik kunnen , ik zou mij terug laten brengen naar begin december 1944. Om heel het ardennenoffensief over te doen en te volgen. Daar hebben ze pas oorlog gevoerd. In de barre kou , echte veldslagen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
- Leroy
- Lid
Leuk, heb je gelijk een trauma voor heel je leven.Harro schreef:Het offensief overdoen?Red schreef:Moest ik kunnen , ik zou mij terug laten brengen naar begin december 1944. Om heel het ardennenoffensief over te doen en te volgen. Daar hebben ze pas oorlog gevoerd. In de barre kou , echte veldslagen.
- peyke
- Lid
HahaLeroy schreef:Leuk, heb je gelijk een trauma voor heel je leven.Harro schreef:Het offensief overdoen?Red schreef:Moest ik kunnen , ik zou mij terug laten brengen naar begin december 1944. Om heel het ardennenoffensief over te doen en te volgen. Daar hebben ze pas oorlog gevoerd. In de barre kou , echte veldslagen.
Misschien kun je vanaf de tribune kijken