Ben je wel eens in Normandie geweest.

Musea, monumenten en evenementen met betrekking tot WOII
Plaats reactie

Ben je wel eens in Normandie geweest

Peiling eindigde op 09 jun 2006, 12:11

Ja 1 keer
12
35%
Ja meerdere keren
8
24%
Nooit
8
24%
De plannen zijn er
6
18%

Totaal aantal stemmen: 34

To Tall
Lid
Contacteer:

Bericht door To Tall »

Roland schreef:To Tall schreef:

Wij zijn er ook weer vanaf de 2e, kunnen we ook alleen mee vliegen?....wel heel erg gaaf zeg. Vorig jaar werd er ook gesprongen.

Groet

Rolan
[/quote]

Rolan,

Ik zou het niet weten, voor ons is dit nieuw. In april gaan we naar Oklahoma om onze wings te halen. Volgende maand is er een meating voor de ETO members, ik zal het eens vragen.

Overigens denk ik het niet, want de plaatsen zijn beperkt. Naast de sticks gaan er ook freefallers mee en ik kan me voorstellen dat veteranen ook meevliegen.

Kans is groot dat je mij en mijn vrouw inderdaad op een van de DZ's tegenkomt. Tot nu toe heeft het Amerikaanse leger aangegeven niet te springen dit jaar. Als dat niet veranderd dan is ons team het enigste jump team dat springt dit jaar :D

Voor ons is dit zo al erg spannend.

Gr.,

Too Tall
Voor re-enactment gear ga je naar Island Depot
Kijk ook eens op Uitgeverij De Duivelsberg
Roland
Lid

Bericht door Roland »

Ik zou het niet weten, voor ons is dit nieuw. In april gaan we naar Oklahoma om onze wings te halen. Volgende maand is er een meating voor de ETO members, ik zal het eens vragen.

Overigens denk ik het niet, want de plaatsen zijn beperkt. Naast de sticks gaan er ook freefallers mee en ik kan me voorstellen dat veteranen ook meevliegen.

Kans is groot dat je mij en mijn vrouw inderdaad op een van de DZ's tegenkomt. Tot nu toe heeft het Amerikaanse leger aangegeven niet te springen dit jaar. Als dat niet veranderd dan is ons team het enigste jump team dat springt dit jaar

Voor ons is dit zo al erg spannend.

Vorige jaar werd er in Carantan maar door 12 man gesprongen 6 in uniform en 6 freefallers, de veteranen keken van de grond, zodoende mijn idee. Het is namelijk wel erg gaaf wat je gaat doen!!
Doe je wel vaker dit soort dingen?

Groeten,
Roland[/list]
rendevouz with destiny
To Tall
Lid
Contacteer:

Bericht door To Tall »

Zoals gezegd, wij worden in april opgeleid.
Als onze Khaki's niet verkleuren bij de eerste sprongen :wink: dan zal e.e.a. toch wel een blijvertje worden.

We worden nl. geacht om eigen gear incl. canopees aan te schaffen. Dus is het te duur om maar een maal te doen.

Er zijn nu al best veel inschrijvingen, ik geloof al ruim 20.

Zoals gezegd. Ik zal het vragen, maar ik denk overigens niet dat het gratis zal zijn. Het is alleen gratis voor de door het LJT uitgenodigde Vets. Het LJT kan natuurlijk niet alle Vets meenemen, onderbrengen, bekostigen etc..

Gr.,
Too Tall
Voor re-enactment gear ga je naar Island Depot
Kijk ook eens op Uitgeverij De Duivelsberg
Roland
Lid

Bericht door Roland »

Too Tall schreef
Zoals gezegd, wij worden in april opgeleid.
Als onze Khaki's niet verkleuren bij de eerste sprongen dan zal e.e.a. toch wel een blijvertje worden.

We worden nl. geacht om eigen gear incl. canopees aan te schaffen. Dus is het te duur om maar een maal te doen.

Er zijn nu al best veel inschrijvingen, ik geloof al ruim 20.

Zoals gezegd. Ik zal het vragen, maar ik denk overigens niet dat het gratis zal zijn. Het is alleen gratis voor de door het LJT uitgenodigde Vets. Het LJT kan natuurlijk niet alle Vets meenemen, onderbrengen, bekostigen etc..
Nee, dat lijkt me logisch dat het niet gratis is, we zijn met 3 man (allen 34 jaar en al heel lang vrienden), dus dat komt wel goed. Ik ga wel mee als fotograaf(wel met moderne digitale)...Hoeveel leden telt dat LJT?
Ik hoor het wel, in ieder geval bedankt

Gr.

Roland
rendevouz with destiny
Plaats reactie