Rusland pakhuizen
- Jasper J
- Lid
Rusland pakhuizen
In Rusland schijnen nog pakhuizen vol te liggen met oorlogsbuit uit ww2.
Heeft iemand een idee waar deze zich bevinden?
Ik wil eens proberen zo pakhuis te bezoeken.
mvg jasper j
Heeft iemand een idee waar deze zich bevinden?
Ik wil eens proberen zo pakhuis te bezoeken.
mvg jasper j
Aude Audenda
-
Ackerson
- Lid
- Contacteer:
- BBB
- Lid
naar het schijnt houden ze nu en dan uitverkoop, om de staatskas te spijzen. Hoorde eens dat je een T34 kon kopen voor 15.000 €, van die T34 tanks zouden er trouwens heel wat in de bosbouw gebruikt zijn.
Als je dan toch in zo'n pakhuis binnen geraakt, neem dan zo'n nazi-standaard voor me mee, zo eentje met "Deutschland erwache" ofzo, naar het schijnt zijn die dingen 25.000 € waard .....
Als je dan toch in zo'n pakhuis binnen geraakt, neem dan zo'n nazi-standaard voor me mee, zo eentje met "Deutschland erwache" ofzo, naar het schijnt zijn die dingen 25.000 € waard .....
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
-
pionier
- Lid
Dream on on thise one.... Overdreven verhaal zeg...bollebekboerke schreef:naar het schijnt houden ze nu en dan uitverkoop, om de staatskas te spijzen. Hoorde eens dat je een T34 kon kopen voor 15.000 €, van die T34 tanks zouden er trouwens heel wat in de bosbouw gebruikt zijn.
Het is geen verzonnen verhaal, het is echt waar. Echter niet dat er 100000 duitse mg's liggen enz enz. De g43 tassen komen ook uit deze magazijnen (en k98 riemen en nog aantal dingen). Veel info erover staat op het WAFAckerson schreef:Dream on.
-
Dean-
- Lid
- Contacteer:
Inderdaad, T34 tanks en allerlei overige voertuigen en schepen die de Russen afschreven waren toen te koopbollebekboerke schreef:dat van die T34 tanks heeft enkele jaren geleden op radio en in de krant vermeld geweest!
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
- 4RUS
- Lid