beste Wo2 liefhebbers
ik ben afgelopen mei in Normadie geweest
Normadie was zo indrukwekkend dat ik meteen naar de ardennen wil alleen ik merk dat er weinig te vinden is daarom vraag ik het jullie
wie weet waar leuke/ indrukwekkende plekken zijn dit mag van alles zijn over de wo1 of wo2 het is allemaal ok Brits of duits ook ok wie kan me helpen[/list]
Vakantie Ardennen
-
- Lid
-
- Lid
ik zou je best willen helpen maar doordat het schijt irritant is om zon post zoals jij die hier maakt te lezen heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in leestekens ed zijn van dermate belangrijk dat ik je vraag kan begrijpen zodat je een goed antwoord krijgt ik hoop dat je zelf ook aardig wat moeite moet doen om deze post te lezen waarbij ik je ook wil wijzen dat het geen Normadie is maar Normandie moet nog een extra n bij namelijk hopelijk nog een fijne avond laters 779
- Charly1975
- Lid
Beste Bob,
Ik weet niet hoe oud jij bent, ik ben 30. In mijn tijd werd nog het vak 'Nederlands' of 'Nederlandse taal' gegeven. Schijnbaar is dit niet belangrijk meer en is het gebruik van enige leestekens overbodig geworden. Ook ik erger me daar aan, maar helaas realiseer ik me des te meer dat dat zinloos is. Dus beste Bob doe net als ik; heb er scheit (
) aan en geniet van het mooie weer en denk aan vroeger...de tijd dat we nog iets leerden 
Groet,
Charly
PS: Dennekoek: helaas kan ik je niet helpen. Ik ben nog nooit op één van deze plaatsen geweest.
@ Auke: niemand is perfect ook Bob niet...maar ik snap Bob wel...het is niet prettig om te lezen....en dat is het punt dat Bob wil maken.
Ik weet niet hoe oud jij bent, ik ben 30. In mijn tijd werd nog het vak 'Nederlands' of 'Nederlandse taal' gegeven. Schijnbaar is dit niet belangrijk meer en is het gebruik van enige leestekens overbodig geworden. Ook ik erger me daar aan, maar helaas realiseer ik me des te meer dat dat zinloos is. Dus beste Bob doe net als ik; heb er scheit (

Groet,
Charly
PS: Dennekoek: helaas kan ik je niet helpen. Ik ben nog nooit op één van deze plaatsen geweest.
@ Auke: niemand is perfect ook Bob niet...maar ik snap Bob wel...het is niet prettig om te lezen....en dat is het punt dat Bob wil maken.
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
-
- Lid
Je moet even op http://www.oorlogsmusea.nl kijken. Staan heel wat mooie Musea, monumenten en begraafplaatsen in en rond de Ardennen.
-
- Lid
Op de site van toerisme Wallonie kun je een mooie brochure downloaden van 50 pagina's met tekst en foto's wat waar nog te zien is.
http://www.wallonie-toerisme.be
klik op nederlands
klik op brochures en onderaan staat die 'slag om de ardennen'
http://www.wallonie-toerisme.be
klik op nederlands
klik op brochures en onderaan staat die 'slag om de ardennen'