Wings and wheels-->reanactement,militariabeurs,airshow
- snafu
- Lid
Wings and wheels-->reanactement,militariabeurs,airshow
Op 12 en 13 augustus vindt er op het vliegveld van Ursel(Oost-Vlaanderen,België) een grootschalig militair evenement.
Het is een groots reanactement evenement met tevens een grote militariabeurs.Daarnaast is er nog een airshow ook.
Allen daarheen.
site:http://www.wingsandwheels.be/
veel plezier
Het is een groots reanactement evenement met tevens een grote militariabeurs.Daarnaast is er nog een airshow ook.
Allen daarheen.
site:http://www.wingsandwheels.be/
veel plezier
Greifkommando!
- Darryl
- Lid
2 jaar daar geweest. Was wel aardig. Was wel veel repro op die beurs daar. Van Brits was nog aardig origineel spul te vinden. Verder was het ook erg leuk met al die reenactors.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer:
- BBB
- Lid
- Darryl
- Lid
Jah die heb ik ook gezien! Dat was echt mooi!bollebekboerke schreef:vorig jaar was er ook een optreden van Schotse doedelzakspelers in vol ornaat, echt, je krijgt kippevel als je die groep bezig ziet en hoort.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
- crossbow
- Lid
- Contacteer:
- thrill me
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 3 keer
- Contacteer:
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer:
- crossbow
- Lid
- Contacteer:
- SV Kenny
- Lid
- Contacteer:
Crossbow ben jij een van de mensen die de tanks in Kapellen restaureren?
Zo ja, heb je dan enige informatie over de Sturmgeschutz die men zou opknappen?
En zullen er nog andere tanks van de collectie aanwezig zijn, want toen ik 2 jaar geleden naar Wings and Wheels was geweest stonden er wel een zes-, zevental tanks vanuit kapellen IIRC.
Zo ja, heb je dan enige informatie over de Sturmgeschutz die men zou opknappen?
En zullen er nog andere tanks van de collectie aanwezig zijn, want toen ik 2 jaar geleden naar Wings and Wheels was geweest stonden er wel een zes-, zevental tanks vanuit kapellen IIRC.
- crossbow
- Lid
- Contacteer:
Idd.SV Kenny schreef:Crossbow ben jij een van de mensen die de tanks in Kapellen restaureren?
Die wordt opgeknapt door de militairen van het Legermuseum zelf. Het laatste wat ik er van gezien was, was dat hij zowat helemaal uit elkaar was gehaald (voor zo ver mogelijk) en dat ze de motor aan het kompleteren waren.Zo ja, heb je dan enige informatie over de Sturmgeschutz die men zou opknappen?
Neen dit zijn de enige 2 van de collectie, dit heeft allemaal te maken met wat de organisatie vraagt en welk transport er voor handen is. Er zullen wel een aantal CVR(t)'s en een CVR(w) aanwezig zijn van een collega vrijwilliger. Oorspronkelijk was ook nog de Leopard Uparmored voorzien maar die is om praktische redenen geschrapt.En zullen er nog andere tanks van de collectie aanwezig zijn, want toen ik 2 jaar geleden naar Wings and Wheels was geweest stonden er wel een zes-, zevental tanks vanuit kapellen IIRC.
Kris