Rome, wat te zien?

Musea, monumenten en evenementen met betrekking tot WOII
Wouter
Lid

Bericht door Wouter »

Bedankt :)
Het staat gemarkeerd , maar wanneer en hoelaat staat dit marktje er? :P
Deas Gu Cath
Veltro
Lid

Bericht door Veltro »

De markt loopt tot 13.00. Zorg wel dat je in het antiek / curiosa gedeelte komt. De rest is voor wo2 liefhebbers niks aan.

Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
Dean-
Lid
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Wouter schreef:Veltro, welke straat is dat antiekmarktje? ik heb hier een uitgeprint kaartje van Rome, dan ga ik even interessante WO2 locaties aanstrepen die ik in mijn vrijtijd wil bezoeken :)
Let wel op met de museums wouter, je kan misschien eventueel beter bellen. Volgens een Italiaan die we ernaar vroegen zijn ze dicht in Augustus en September !!
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Dean-
Lid
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Veltro schreef:In de wijk Trastevere, Portaportese is de hoofdstraat terwijl de ingang bij Piazza di Portaportese is.

Groet,

Veltro
Dat was inderdaad de markt waar ik geweest ben...Misschien dat ik het verkeerde gedeelte gezien heb. Maarja, was leuk dagje verder zo ;)

Dean
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Wouter
Lid

Bericht door Wouter »

Heb een heleboel winkeltjes gezien, de rommelmarkt was al afgelopen toen ik het had gevonden, enige wat ik in een antiekwinkeltje vond was een portret van Mussolini, maar deze kostte 80,- dus heb hem laten liggen, hij was namelijk vrij klein... :(
Deas Gu Cath
Veltro
Lid

Bericht door Veltro »

Volgens mij ben ik de enige die scoort in Rome :evil:

80 euro voor een Mussolini portret is inderdaad te veel.

Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
Plaats reactie