gezellig bustripje naar het Hurtgenwald
- viny
- Lid
gezellig bustripje naar het Hurtgenwald
Het lijkt mij, en vast meerdere mensen op dit forum, wel een goed idee om met wat leden, met de bus naar het Hurtgenwald te gaan, en daar verschillende dingen te doen,(als hier genoeg animo voor is natuurlijk!) zoals?? bunkers bezoeken?? musea bezoeken?? de bossen in, om met de metaaldetector te zoeken?? zeg het maar!
Dit moet natuurlijk naar omstandigheden goed georganiseerd zijn/worden, zo moet er een busje gehuurd worden, er moet iemand mee die weet waar de bezienswaardigheden en activiteiten zijn, en er moet natuurlijk een stukje adminstatief werk gebeuren, blijven we 1 nacht? 2, of nog meer? waar spreken we af, en alles wat hier omheen draait!
gr, viny
ps, ik ga zowiezo mee!!
Ik heb even globaal je bericht gewijzigd, het stond er gigantisch krom, en zinnen klopten van geen kant, Sobel:)
Dit moet natuurlijk naar omstandigheden goed georganiseerd zijn/worden, zo moet er een busje gehuurd worden, er moet iemand mee die weet waar de bezienswaardigheden en activiteiten zijn, en er moet natuurlijk een stukje adminstatief werk gebeuren, blijven we 1 nacht? 2, of nog meer? waar spreken we af, en alles wat hier omheen draait!
gr, viny
ps, ik ga zowiezo mee!!
Ik heb even globaal je bericht gewijzigd, het stond er gigantisch krom, en zinnen klopten van geen kant, Sobel:)
Laatst gewijzigd door viny op 30 sep 2006, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
'War is delightful for those who have not experienced it'
-
- Lid
- tommy17
- Lid
Ik ga zeker wel mee,(Vaals z-limburg). maar er moet wel even afgesproken worden wat we gaan doen, er is veel te zien en te doen in hurtgen.Het museum bezoeken lijkt mij een goed idee, je krijgt een goed beeld van de gevechten in hurtgenwald en de uitrustingen van de soldaten. Misschien kunnen we daar na het bos eens ingaan op intresante plekken.
- viny
- Lid
jah inderdaad, als we nu eerst kijken wie er mee gaat. en het lijkt mij ook verstandig om in limburg af te spreken,(als er toch mensen uit heel het land mee gaan) scheelt waarschijnlijk ook in benzine kosten(als we daar een busje huren) en blijven we daar een nacht? met tentjes ofzow??
en ik ga zowiezow mee!
1. Viny
2. tommy17
3. wouter
en ik ga zowiezow mee!
1. Viny
2. tommy17
3. wouter
Laatst gewijzigd door viny op 30 sep 2006, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
'War is delightful for those who have not experienced it'
-
- Lid
Als we in de herfstvakantie meegaan dan kan ik helaas niet. 

Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
-
- Lid