Robert-Jan schreef:Museum: 8,5
Haha een 8,5 voor het museum in Schaarsbergen!! Sorry, maar vind het echt een waardeloos museum. Oke ze hebben wel mooie dingen in de collectie. Maar even wat punten die het voor mij een waardeloos museum maakt:
1: Dikke laag stof.
2: Slechte belichting.
3: Slechte presentatie.
4: Geschilderde bouwhekken op die zolder om dingen "veilig" af te zetten.
5: Wat moet je met een bank waar Adolf op heeft gezeten en een schilderij waar hij naar heeft gekeken in het Arnhems oorlogsmuseum? Besteed het geld maar aan de presenatie van de spullen.
6: Winkel waar ze belachelijk hoge prijzen durven te vragen voor spullen.
En zo zijn er nog wel meer punten. Ben er enkele maanden geleden nog geweest nadat ik er jaren niet meer geweest ben. Maar had beter niet kunnen gaan.
Skylighter schreef:Trouwens Ben, het Betuws oorlogsmuseum in Heteren is een aanrader en niet ver weg!
Dit is pas een leuk museum om te bezoeken. Dit wordt allemaal wel goed onderhouden, zit niet onder een dikke laag stof en wordt ondanks de kleine ruimte erg leuk gepresenteerd. Je krijgt uitleg van iemand met verstand van zaken en het museum is nog gratis ook nog.
Ik ken de eigenaar toevallig erg goed en kom zelfs al bij hem thuis voordat het museum bestond. Ben dan ook regelmatig bij hem in het museum.