Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
alex schreef:Ik ook uiteraard weer present Ik trof verleden keer pionier al eerder aan, hij herkende me aan mijn lonsdalepetje Maar 12 uur vind ik een mooie tijd...
jeugd van tegenwoordig....
Hee uitslapert, het duurt maar tot 16:00. en das niet genoeg om alles goed te kunnen zien. 2 hallen en mega groot.
of ben jij snelwandelaar
Hoe noordelijker men woont, kun je stellen hoe makkelijker is om met iemand mee te liften, zoals wij wij wonen bijna op de grens van België en is dus ook niet zover rijden: uurtje of iets meer
Heb hem niet gezien toen. Overigens kan je beter bovenaan parkeren. Scheelt enorm als je weer naar huis wilt (ivm drukte).
Overigens is rechts (als je naar de beurs kijkt) waar je moet betalen ook een straat waar je je auto kan parkeren. Is een stukkie lopen, maar vorige keer was het zooo druk!
Het is vrij simpel ook. Grootste deel is over de autoweg. Politie controlle zal wel weer in Maastricht zijn. Ze staan ook langs de weg nummerborden door te geven.