Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dirty harrY schreef:Gepakt en gezakt....ben er klaar voor.
Zo lekker vroeg m'n mand in, morgen weer vroeg op.
06:00 uur is vertrektijd
Ik hem mijn tasje ook al volgeladen met wat verkoop waar voor anderen. Er zit ook wat drinken in, en niet te vergeten: een mp3. Anders moet ik weer naar die rare jaren 70 muziek luisteren
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Dat het Aanbod op Ciney steeds minder en minder wordt...
Zoals alex al zei , als je 3 ciney's terug kijkt ofzo dan kon je veel meer koopjes doen en veel meer gevariëerde dingen vinden. Ciney's van tegenwoordig daar vind je veel materiaal dat telkens hetzelfde is...
Groeten ,
Hendrikx Tom
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Ja Tom, daar ben ik het helemaal mee eens. Er was minder interesant spul dan 2x terug. Misschien raken we te verwend denk ik dan.
Forum meet was idd niet erg druk. Ben ook al snel weer door gegaan.
Uiteindelijk niet veel gekocht, maar toch wel wat leuke dinge ingeslagen:
Us veldfles, Us stoffen band, US shoe pacs van Eric en een bruin LW k98 tasje.
TommoVich schreef:Dat het Aanbod op Ciney steeds minder en minder wordt...
Zoals alex al zei , als je 3 ciney's terug kijkt ofzo dan kon je veel meer koopjes doen en veel meer gevariëerde dingen vinden. Ciney's van tegenwoordig daar vind je veel materiaal dat telkens hetzelfde is...
Groeten ,
Hendrikx Tom
Ja inderdaad steeds minder jammer genoeg. Ik kwam dit keer ook wel laat aanzetten, maar ik moest echt goed zoeken om nog wat koopjes tegen te komen. Ikzelf ben ook weer lekker dom bezig geweest.... Ik op zoek naar k98 clips om me bovo hulsjes in te doen. Ik alle clipjes kopen waar 1 streepje op de zijkant zit omdat ik dacht dat deze ww2 waren en met 3 streepjes ww1. Was dus precies andersom Maar goed volgende keer beter....
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Ik vond ciney eiglijk geweldig,maar ben dan ook niet veel gewend denk ik.Forum opkomst was wel tof maar had meer mensen verwacht(was het een goeie peuk alex ).Gigantisch lopen zoeken achter hj-dolk maar twijfelde alsmaar.Uiteindelijk maar een originele duitse y-straps gekocht voor 60 euro(koopje!!)
tot volgend jaar