leger museum delft

Musea, monumenten en evenementen met betrekking tot WOII
Plaats reactie
sgt mitchell
Lid

leger museum delft

Bericht door sgt mitchell »

ik ga binnekort naar het leger museum in delft.is hier iemand al is geweest.en kan meschien een beetje uitleggen wat er allemaal te zien is.zijn er ok dingen uit de tweede wereld oorlog zoals wapen,s.ik hoor het wel .

alvast bedankt
sobel
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door sobel »

een erg mooi museum, ook als je enkel van wo2 houd, alles is mooi en duidelijk neergezet.

zie ook: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=152 ... &start=135
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Marcfire
Lid

Bericht door Marcfire »

Vriend van mij werkt er en ik ber er zelf meer malen geweest. Er is over meerdere periodes uit de geschiedenis veel te zien. Middeleeuwen, Romeinen, maar zeker ook WOI en WOII.

Zo zijn er tanks, wapens en ander oorlogtuig
sgt mitchell
Lid

Bericht door sgt mitchell »

ik bn er een keer geweest maar toen was ik 4 dus 10 jaar geleden ik kan nisk meer hernere
sobel
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door sobel »

Saperdeflap! Probeer volgende keer iets meer aan je spelling te letten want dit is wel heel extreem! Ik kan al 5 fouten ontdekken in een kleine zin.

Alvast bedankt

Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Rednas
Lid

Bericht door Rednas »

In dit topic kan je foto's zien van bijna alle WO2 poppen:

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=15605&start=0

Erg mooi museum, alleen al met het WO2 (en de mobilisatie) was ik al de hele dag bezig.
Opgeheven account 3090

Bericht door Opgeheven account 3090 »

Ga er op 5 mei heen!
Daar komen een aantal tanks waaronder een YPR Sherman, Bren Carrier en nog een paar andere voertuigen.
Je mag er in en rond hangen(mischien vind je dat leuk :wink: )
Ook workshops en je kan ook met de mensen praten die wel eens met die dingen rijden.
Is mischien wel leuk

Verder goed museum alleen is niet alles ww2, wel leuk er zijn hoop zwaarden en andere wapens aanwezig!
Gr
Nick
Plaats reactie