Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Naar aanleiding van een eerder geplaatst topic; http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?f=32&t=20063 . In het weekend van 26 en 27 april jl. werd er op het terrein van het Memorial Museum Passchendaele 1917 (kasteel Zonnebeke), België een WOI re-enactment gehouden Een WOI re-enactment leek mij een leuk evenement om fotografisch te verslaan. Hierbij een kleine foto-impressie;
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Zeer nette foto's asjemenou. Vooral de soldaten die zich in de loopgraven bevinden vind ik persoonlijk prachtig.
Mag ik vragen wat voor fototoestel je gebruikt?
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Bedankt voor de complimenten. Altijd leuk om te horen als mensen je foto's waarderen. Een WOI re-enactment is inderdaad weer eens wat anders. De foto's gemaakt in de loopgraven komen realistisch over omdat ze voldoen aan het beeld van WOI. WOI was nu eenmaal een loopgravenoorlog. Ik zal t.z.t. nog wel meer foto's van dit evenement op dit topic plaatsen. Ik moet er namelijk nog flink wat bijwerken. Hier gaat dus nog de nodige tijd in zitten. De foto's zijn genomen met een Nikon D200 camera. In combinatie met een Nikkor 17-55 mm lens.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!