In Flanders fields...

Musea, monumenten en evenementen met betrekking tot WOII
Plaats reactie
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Gegeven: 51 keer
Ontvangen: 93 keer

In Flanders fields...

Bericht door asjemenou »

Naar aanleiding van een eerder geplaatst topic; http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?f=32&t=20063 . In het weekend van 26 en 27 april jl. werd er op het terrein van het Memorial Museum Passchendaele 1917 (kasteel Zonnebeke), België een WOI re-enactment gehouden Een WOI re-enactment leek mij een leuk evenement om fotografisch te verslaan. Hierbij een kleine foto-impressie;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Sherman
Lid

Re: In Flanders fields...

Bericht door Sherman »

is weer eens wat anders dan wo2 ;).
mooie foto's, vooral dat zwart-wit geeft een mooi "sfeertje".

Groeten,

Ruben
Nuts!
rutger
Lid

Bericht door rutger »

Zeer nette foto's asjemenou. Vooral de soldaten die zich in de loopgraven bevinden vind ik persoonlijk prachtig.
Mag ik vragen wat voor fototoestel je gebruikt?
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
asjemenou
Gegeven: 51 keer
Ontvangen: 93 keer

Bericht door asjemenou »

Bedankt voor de complimenten. Altijd leuk om te horen als mensen je foto's waarderen. Een WOI re-enactment is inderdaad weer eens wat anders. De foto's gemaakt in de loopgraven komen realistisch over omdat ze voldoen aan het beeld van WOI. WOI was nu eenmaal een loopgravenoorlog. Ik zal t.z.t. nog wel meer foto's van dit evenement op dit topic plaatsen. Ik moet er namelijk nog flink wat bijwerken. Hier gaat dus nog de nodige tijd in zitten. De foto's zijn genomen met een Nikon D200 camera. In combinatie met een Nikkor 17-55 mm lens. :wink:
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
racefiets
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 37 keer

Bericht door racefiets »

Inderdaad complimenten voor de foto's. Dat belooft wat voor de volgende..... _/-\o_
Plaats reactie