Holocaust memorial park florida

Musea, monumenten en evenementen met betrekking tot WOII
Plaats reactie
sydney
Lid

Holocaust memorial park florida

Bericht door sydney »

Ik ben hier in mijn vakantie geweest en ik vond het mooi om hier van een klein recensie van te
maken, omdat het toch vrij onbekend is maar toch vrij indrukwekkend is als je er bent.

Toen we naar florida toe vertrokken was ik vast besloten om er langs te gaan. Op de laatste dag dat
we er waren hadden mijn ouders er even tijd voor uitgetrokken. Als je er voor staat zie je een
grote arm uit het water steken. Zoals je op de foto's hier onder ziet is het een arm die is
opgebouwt uit allemaal kleine mensen. Als je aan de rechter kan er om heen loopt zie je
allemaal foto's die je toch wat doen, het gaat hier hoofd zakelijk om dingen die direct met
de holocaust te maken hadden. Als je halve wegen omheen bent gelopen kom je uit bij een vlam
en je hoort op de achtergrond hebreeuwse muziek. Als je door die tunnel naar de onderkant van
de arm loopt zie je allemaal voorbeelden van uitgemergelde joden die lijden of pijn hebben.
Aan de zijkanten staan allemaal namen. Als je terug gaat loop je de andere kant op gaat
de namen lijst verder. Op een gegeven moment zie je een uitspraak van anne frank staan
wat er nou stond weet ik niet meer. Hier onder wat foto's (niet uit eigen collectie ) want ik was het
fototoestel vergeten.

ik denk dat de opvatting van de arm is :
alle individuele van 1 geloof werden over 1 kan geschoren dus die hand moet het geheel voorstellen opgebouwt uit individuele.

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
Churchill rookte per jaar ongeveer 4000 dubbele corona's. Bij zijn dood had hij ongeveer 250000 dubbele corona's gerookt.

zie je wel mams je kan ook anders oud worden. :)
patrickh
Lid
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Holocaust memorial park florida

Bericht door patrickh »

Indrukwekkend beeld!
Plaats reactie