Re-enactment legermuseum delft
Re: Re-enactment legermuseum delft
Ja net afgepakt van die duitser die voor hem staat. 
Mvg/Best regards, Sipke
-
Helmbrug
- Lid
Is het niemand opgevallen dat die Amerikaan KL kisten aan heeft??
Hij heeft het namelijk zelf tegen mij gezegt 
- Gijscollector
- Lid
Dan was het geloofwaardiger als de Ami de MP40 droeg en de canadees de lee enfield...Frontovik schreef:Ik spot een Canadees met een Mp40.
"Op den bresch voor Nederland"
-
rood
- Lid
Dan zou ik voor een m1903A3 gaan. Maar die zijn iets lastiger te krijgen dan Enfields
-
Opgeheven account 4162
-
Helmbrug
- Lid
Als ik em herinner
De ene zichtbare duitser had een walter p38, de andere duitser, waarvan je net zijn hoofd achter die ene duitser ziet had een Mp40, die hij echt slecht had onderhouden volgens mij want hij moest naar ieder schot de grendel weer overhalen omdat hij bleeft haken ofzo iets
Er was een amerikaan met die lee enfield dus, en de ene canadees had uit me hoofd een handpistool en nog 1 met een lee enfield, toen de duitsers werden overmeester is dus die Mp40 afgepakt. Die ene nederlander die erbij staat was het hulpje, die deed niet mee
De ene zichtbare duitser had een walter p38, de andere duitser, waarvan je net zijn hoofd achter die ene duitser ziet had een Mp40, die hij echt slecht had onderhouden volgens mij want hij moest naar ieder schot de grendel weer overhalen omdat hij bleeft haken ofzo iets
Er was een amerikaan met die lee enfield dus, en de ene canadees had uit me hoofd een handpistool en nog 1 met een lee enfield, toen de duitsers werden overmeester is dus die Mp40 afgepakt. Die ene nederlander die erbij staat was het hulpje, die deed niet mee
- earlymb
- Moderator

- Ontvangen: 32 keer
- Contacteer:
Dat was Lend-Lease materiaal, speciaal gemaakt voor de Engelsen. US troepen waren niet bewapend met Enfields.JelleVD schreef:Heeft niemand hier nou gehoord van Lee-Enfields U.S. PROPERTY?
Grtn
David
idd, en niet alleen voor de britten maar ook voor de canadezen, Deze Lee Enfield,s werden gemaakt bij Savageearlymb schreef:Dat was Lend-Lease materiaal, speciaal gemaakt voor de Engelsen. US troepen waren niet bewapend met Enfields.JelleVD schreef:Heeft niemand hier nou gehoord van Lee-Enfields U.S. PROPERTY?
Grtn![]()
David
Nemo Me Impune Lacessit