Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
dit zijn enkele foto's die ik begin augustus genomen heb in Raversijde(B).
echt de moeite.
dit is een link erover : http://users.telenet.be/alex.deseyne/
enjoy
Ik ben hier een aantal jaren geleden geweest en ik vond dit het beste Atlantic wall museum die ik tot nu toe heb gezien.
Toen mochten er trouwens geen foto's worden gemaakt (wat ik toch gedaan heb ), is dit inmiddels veranderd?
Panzer Meyer schreef:Ik ben hier een aantal jaren geleden geweest en ik vond dit het beste Atlantic wall museum die ik tot nu toe heb gezien.
Toen mochten er trouwens geen foto's worden gemaakt (wat ik toch gedaan heb ), is dit inmiddels veranderd?
In feite....nee. De bordjes staan er nog. Maar die zie je bijna niet staan zelfs.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Ik ben er geweest in 1999,en dan stond daar ook in open beding een ik dacht een belgisch 120mm kanon.
In die tijd zouden ze ook graag een herbouw gedaan hebben ,van een koepel met een 100mm kanon er in.
Op gedeelde dat over wo1 gaat,maar is dat ook in werkelijk gebeurt.
Dit eigenlijk een vraag voor wie er laatst is geweest.
Een ding mag wel gezegt worden ,het is een van best bewaarde delen van de atlantik wal en als kustbewaking van zowel wo1 als wo2.
Ja, inderdaad goed bewaard gebleven.
Daar heeft ook jarenlang Prins Karel gewoond.
Groeten
GuY
We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
Top museum, orijs kwaliteit echt uitstekend dikke 10 !
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
FW200 schreef:...In die tijd zouden ze ook graag een herbouw gedaan hebben ,van een koepel met een 100mm kanon er in.
Op gedeelde dat over wo1 gaat,maar is dat ook in werkelijk gebeurt.
Volgens mij is dat niet gebeurd.
De WO1 batterij heet Batterie Aachen. Daar kun je foto's van op zoeken. Op wat lichte lua uit WO2 na zie ik nog niks staan helaas. Ben bang dat het bij plannen is gebleven...
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."