We Gaan Weer naar Normandië
Het museum Oorlog en Vrede te Breda organiseert in het jaar 2011 een busreis naar Normandië voor 4 dagen.
Het programma voor dit jaar ziet er als volg uit:
Programma:
28 mei: Breda-Bayeux met bezoek aan museum en strand van Duinkerken en Peagasus Bridge
29 mei: bezoek aan o.a museum in St Mere Eglise
30 mei :bezoek aan o.a US kerkhof en Arromanges
31 mei :Bayeux-Breda met bezoek aan museum en strand Dieppe (landing 1942)
foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=M6SHQUVY
Het museum Oorlog en Vrede is een non-profit organisatie en heeft ook geen winstoogmerk. Wij kunnen deze reis daarom ook voor 299 euro all inclusief aanbieden.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het Museum Oorlog en Vrede:
Wim Mol
Museum oorlog en vrede
wimmol@ziggo.nl
Ginnekenweg 76
4818JH Breda
076-5214156
PS: Voor plaatsing van dit onderwerp zijn de moderators van het WO2forum geinformeerd en is er toestemming gegeven om deze busreis naar Normandië te promoten.
Busreis Normandië 2011. D-Day tour.
-
- Lid
Busreis Normandië 2011. D-Day tour.
Laatst gewijzigd door soboer op 14 dec 2010, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jan Klaassen
- Lid
Re: Busreis Normandië 2011.
Wel eens een non-profit organisatie MET winstoogmerk gezien? ^^
Geintje, ziet er mooi uit zo'n reis!! Jammer dat ik dan gewoon de hele tijd op school zit -.-' Zónder vakantie dus x)
Geintje, ziet er mooi uit zo'n reis!! Jammer dat ik dan gewoon de hele tijd op school zit -.-' Zónder vakantie dus x)
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
-
- Lid
Re: Busreis Normandië 2011.
Ja klopt, het is dubbelop. Die zinsnede is erin gezet om te benadrukken dat het niet om een commerciële reis gaat. Deze Normandië reis wordt georganiseerd door een gepensioneerde Geschiedenisleraar die met zijn leerlingen de tocht al maakte. Bezoekers van het museum en oud-leerlingen houden deze jaarlijkse tocht in leven. Elk jaar melden zich nieuwe deelnemers aan en er zijn deelnemers die al meer dan 7 keer zijn meegegaan.Jan Klaassen schreef:Wel eens een non-profit organisatie MET winstoogmerk gezien? ^^
Er gaan 2 "kenners/reisleiders" mee. Eén reisleider is een kenner van alles wat met D-Day te maken heeft en zal gedurende de reis hierover vertellen. Het mooie aan de tocht is dat je kan kiezen hoe je deze busreis wilt ervaren. We slapen in het super mooie Bayeux en vanuit daar zullen we met onze bus alle bezienswaardigheden bezoeken.
Ik zal de komende dagen wat foto's posten om een indruk te geven van deze boeiende Normandië-reis. Als je vragen hebt, kan je contact opnemen via de gegevens in de openingspost.
-
- Lid
Re: Busreis Normandië 2011. D-Day tour.
Verdomd interessant maar zit dan (waarschijnlijk in Breda) op stage,helaas helaas helaas.
Ik zwaai wel als jullie langskomen
Ik zwaai wel als jullie langskomen
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
-
- Lid
Re: Busreis Normandië 2011. D-Day tour.
Beste mensen,
Hieronder een impressie van de reis naar Normandie:
@Coco en Jan, jammer dat jullie niet mee kunnen.
Hieronder een impressie van de reis naar Normandie:
@Coco en Jan, jammer dat jullie niet mee kunnen.