Museums Wo2 londen
- Timo
- Lid
Museums Wo2 londen
Hey ik ga in october met mijn klas naar Londen en een dag mag je zelf kiezen waar je heen gaat en ik zou graag naar wo2 museums gaan maar dat moet ik dan binnenkort ff voorstelen wat het is waarvoor ect
dus heeft iemand misschien een lijstje of sites van wo2 museums in londen?
Timo^
dus heeft iemand misschien een lijstje of sites van wo2 museums in londen?
Timo^
Starting up again
- AlexJJ
- Lid
Ik ben vorig jaar richting een gast-gezin gegaan met school (Was ontzettend kut gezin eerlijk gezegt)
Daarna ook nog richting het RAF-museum geweest is echt zeer groot! echt een aanrader!
Heb hier mischien nog wel wat foto's maar moet nog even vragen of mijn broer ze eventjes inscant!
Zeker een aanrader voor de 2de x
Daarna ook nog richting het RAF-museum geweest is echt zeer groot! echt een aanrader!
Heb hier mischien nog wel wat foto's maar moet nog even vragen of mijn broer ze eventjes inscant!
Zeker een aanrader voor de 2de x
- Mich
- Lid
Daar kun je ook nog gedeeltes van het vliegtuig van Rudolf Hess vinden, waarmee hij in mei 1941 naar Engeland vloog.Ga naar het Imperial war museum !!!!!!!!
En voor de rest is het ook een schitterend museum, met een speciale verdieping gewijd aan de holocaust.
(Maar daar mag je geen foto's maken. In de rest van het museum wel.)
Mich.
- gilles
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- Miesjel
- Lid
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
- Michael
- Lid
- Contacteer:
Ik ben vorig jaar naar het Imperial War Museum geweest, mooi museum, speciale mooie collectie met onderandere de wehrpass van Standartenführer Kurt Meyer, het dodenmasker van Heinrich Himmler, een griezelige ontroerende afdeling over de jodenvervolging, ze hebben er zelfs twee hoofddeksels van de Vlaamsche Wacht.
Ik ben ook naar 'The Cabinet of War' geweest, het hoofdkwartier van Chirchill, het was wel een dure inkom alles in Londen eigelijk! Buiten het Imperial War Museum, dat was gratis.
Michael
Ik ben ook naar 'The Cabinet of War' geweest, het hoofdkwartier van Chirchill, het was wel een dure inkom alles in Londen eigelijk! Buiten het Imperial War Museum, dat was gratis.
Michael
- Brianlinden
- Lid