Normandië
-
- Lid
Re: Normandië
Als je daar iets wilt kopen ben je over het algemeen meer geld kwijt dan hier. Tevens nog maar de vraag of het origineel is. In Normandië moet je alleen maar kijken. Kleinere spulletjes zijn wel redelijk betaalbaar. In St Mere Eglise heb je achter de kerk een klein winkeltje en in de hoofdstraat een grotere wat tevens een soort museum is.
- Trappmeister
- Lid
Je kan dan bijvoorbeeld beter wat rommelmarkten af gaan in de regio om de grote slagvelden heen. Dus niet er midden in zeg maar.
-
- Lid
Ok bedankt en waar moet ik dan zeker opletten of het orgineel is want in de helmen zoek ik meteen naar een jaartal en in andere kleding stukken zoek ik ook meteen naar datum.Rien67 schreef:Als je daar iets wilt kopen ben je over het algemeen meer geld kwijt dan hier. Tevens nog maar de vraag of het origineel is. In Normandië moet je alleen maar kijken. Kleinere spulletjes zijn wel redelijk betaalbaar. In St Mere Eglise heb je achter de kerk een klein winkeltje en in de hoofdstraat een grotere wat tevens een soort museum is.
-
- Lid
Ik woon zelf in Heerlen en zover ik weet is hier nooit echt een grote veldslag geweestTrappmeister schreef:Je kan dan bijvoorbeeld beter wat rommelmarkten af gaan in de regio om de grote slagvelden heen. Dus niet er midden in zeg maar.
- Bas ww2
- Lid
Je kan naar aromanche-les-bain gaan daar is aromanche militaria een dump maar dan van wo2 materiaal als echt veel. Voor speciaal spul wilt neem een dikke portomonee mee maar er zijn voor leuke prijzen ook wat te vinden als je het in aromanche les-bain vraagt vind je het.
Wel verwijs ik je even naar google zoek hier even aromanché militaria op voordat je door het normandische kustgebied gaat rijden en zonder benzine komt omdat je het niet kan vinden want geeneen dorpje aan de kust heeft een benzine station.
Is het zo wel goed gespeld ect.??
Wel verwijs ik je even naar google zoek hier even aromanché militaria op voordat je door het normandische kustgebied gaat rijden en zonder benzine komt omdat je het niet kan vinden want geeneen dorpje aan de kust heeft een benzine station.

Is het zo wel goed gespeld ect.??
Laatst gewijzigd door Bas ww2 op 17 nov 2011, 19:49, 2 keer totaal gewijzigd.
altijd opzoek naar FLAK items
-
- Lid
Jongens toch, is het vak Nederlands afgeschaft tegenwoordig ofzo?
Fijn dat je de topicstarter uitgebreid informeert. Maar een tekst zonder hoofdletters en slechts één leesteken, dat is niet om aan te zien.

Fijn dat je de topicstarter uitgebreid informeert. Maar een tekst zonder hoofdletters en slechts één leesteken, dat is niet om aan te zien.

- Bas ww2
- Lid
Ik ben voldoende geïnformeerd maar ik probeer even iemand te helpen en dan bericht je snel even wat en ja dat je dan niet op hoofdletter en leestekens let vind ik minder erg dan dat je iemand verkeer of onbruikbare informatie geeft het gaat om het verzamelen en helpen van elkaar op dat gebied nietwaar? Maar ik zal er beter opletten.
Is er trouwens wel eens daar geweest om zo het terug te komen op het oorspronkelijke onderwerp?

Is er trouwens wel eens daar geweest om zo het terug te komen op het oorspronkelijke onderwerp?
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
Jawel, hoor101airborne! schreef:en zonder benzine komt omdat je het niet kan vinden want geeneen dorpje aan de kust heeft een benzine station

29th Let's Go!!!!!
- Bas ww2
- Lid
[Fijn dat je de topicstarter uitgebreid informeert. Maar een tekst zonder hoofdletters en slechts één leesteken, dat is niet om aan te zien.]
Ik ben voldoende geïnformeerd maar ik probeer even iemand te helpen en dan bericht je snel even wat en ja dat je dan niet op hoofdletter en leestekens let vind ik minder erg dan dat je iemand verkeer of onbruikbare informatie geeft het gaat om het verzamelen en helpen van elkaar op dat gebied nietwaar? Maar ik zal er beter opletten.
Is er trouwens wel eens daar geweest om zo het terug te komen op het oorspronkelijke onderwerp?[/quote]

Is er trouwens wel eens daar geweest om zo het terug te komen op het oorspronkelijke onderwerp?[/quote]
- Mallory
- Lid
Dat is inderdaad een van de functies van taal. Maar informatie komt minder goed of zelfs niet over als je geen taalregels hanteert.101airborne! schreef:Ik ben voldoende geïnformeerd maar ik probeer even iemand te helpen en dan bericht je snel even wat en ja dat je dan niet op hoofdletter en leestekens let vind ik minder erg dan dat je iemand verkeer of onbruikbare informatie geeft het gaat om het verzamelen en helpen van elkaar op dat gebied nietwaar?
- Bas ww2
- Lid
Het is toch gewoon leesbaar en begrijpelijk?
Waar ik voor wil zorgen is dat we hier geen discussie beginnen over taal we proberen hier iemand te helpen meer niet en zolang het begrijpelijk is is dat prima.
Waar ik voor wil zorgen is dat we hier geen discussie beginnen over taal we proberen hier iemand te helpen meer niet en zolang het begrijpelijk is is dat prima.
- sobel
- Lid
Agoed een discussie hoeft er ook niet te komen. Nogmaals voor 1401airborne! probeer echt oven op je spelling te letten en misschien belangrijker, lees je bericht even na voordat je hem plaatst, dan zie je dat zinnen soms krom zijn. Het geven van info komt echt niet op 5 minuten aan. Verder bedankt dat je info geeft aan de topicstarter dat is natuurlijk altijd goed! (en de intentie van die forum.)
Gr
Sobel
Gr
Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Bas ww2
- Lid
Ik zal in het vervolg erop letten.
Is er iemand die misschien nog informatie heeft aangaande dit onderwerp?
Is er iemand die misschien nog informatie heeft aangaande dit onderwerp?
- Bram.T.
- Lid
Het dead man's corner museum in St Come du Mont heeft een mooie en redelijk grote shop maar de meeste items zijn wel enorm prijzig in vergelijking met de gangbare prijzen op beurzen.
Het Big red one museum in Colleville Sur mere heeft een veel kleinere shop maar de prijzen vallen daar wel nog mee.
Het Big red one museum in Colleville Sur mere heeft een veel kleinere shop maar de prijzen vallen daar wel nog mee.
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line"
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/