Auschwitz-Birkenau
- Robin V
- Lid
Auschwitz-Birkenau
Eindelijk heb ik de foto's gehost.
Birkenau zijn we wegens de hevige sneeuwval, niet binnen kunnen gaan
Jammer genoeg mocht ik de digicam niet meenemen en heb ik de foto's moeten nemen met een wegwerptoestel.
Birkenau zijn we wegens de hevige sneeuwval, niet binnen kunnen gaan
Jammer genoeg mocht ik de digicam niet meenemen en heb ik de foto's moeten nemen met een wegwerptoestel.
- Robin V
- Lid
Uitwisseling met school van 2 tot en met 7 maart.
Vooral die ene met het bordje en de bloem vind ik persoonlijk prachtig.
Ik had er nog veel meer, maar aangezien deze met een wegwerptoestel (zie boven) zijn getrokken, zijn deze slecht of niet ontwikkeld. Van de folterkamers, dodenlijsten, persoonlijke spullen, e.d. heb ik geen foto's genomen uit respect voor de overledenen.
Op de zevende foto (niet te zien) zou normaal gezien de bloemen, kransen,... die aan de overledenen zijn gericht, moeten staan.
Vooral die ene met het bordje en de bloem vind ik persoonlijk prachtig.
Ik had er nog veel meer, maar aangezien deze met een wegwerptoestel (zie boven) zijn getrokken, zijn deze slecht of niet ontwikkeld. Van de folterkamers, dodenlijsten, persoonlijke spullen, e.d. heb ik geen foto's genomen uit respect voor de overledenen.
Op de zevende foto (niet te zien) zou normaal gezien de bloemen, kransen,... die aan de overledenen zijn gericht, moeten staan.
- Sjoerd
- Lid
Inderdaad prachtige foto's van een plek waar ik graag nog eens naar toe wil. De sneeuw geeft goed weer hoe erbarmelijk de omstandigheden voor de gevangenen moeten zijn geweest in de winter.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
-