Normandië

Musea, monumenten en evenementen met betrekking tot WOII
Blastmaster1972
Lid

Re: Normandië

Bericht door Blastmaster1972 »

Joep schreef:
" Men mag met detector gaan zoeken zonder toestemming te vragen & verkrijgen van de eigenaar van het terrein (prive, staat, gemeente...)"
Ik neem aan dat je "NIET" bedoeld ?
Dat bedoel ik inderdaad. (moeilijk hoor, dat frans zo uit het vuistje een beetje deftig vertalen ;))

Mvg,

Jos
Prepare for the unknown by studying how others in the past have coped with the unforseeable and the unpredictable. George S. Patton
Joep
Lid
Gegeven: 1 keer

Bericht door Joep »

Blastmaster1972 schreef:
Joep schreef:
" Men mag met detector gaan zoeken zonder toestemming te vragen & verkrijgen van de eigenaar van het terrein (prive, staat, gemeente...)"
Ik neem aan dat je "NIET" bedoeld ?
Dat bedoel ik inderdaad. (moeilijk hoor, dat frans zo uit het vuistje een beetje deftig vertalen ;))

Mvg,

Jos
Typfoutjes kunnen gebeuren :mrgreen:
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Memory
Lid

Bericht door Memory »

Een aantal aanraders vindt ik persoonlijk:
De bunkers van de batterij bij Azeville en de bunkers van de batterij van crisbeqc. beide zijn wel musea, maar toch het bezoeken waard.
Overigens, als je bij utah beach richting Saint marcouf gaat, zijn er ook genoeg bunkers te vinden zonder museum in de buurt.
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.
Joep
Lid
Gegeven: 1 keer

Bericht door Joep »

Memory schreef:Een aantal aanraders vindt ik persoonlijk:
De bunkers van de batterij bij Azeville en de bunkers van de batterij van crisbeqc. beide zijn wel musea, maar toch het bezoeken waard.
Overigens, als je bij utah beach richting Saint marcouf gaat, zijn er ook genoeg bunkers te vinden zonder museum in de buurt.
Ben voorig jaar bij Crisbeqc geweest, inderdaad mooie bunkers.
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Plaats reactie