Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vandaag op de terugweg vanuit de Ardennen even Beek aangedaan om daar het nieuw geopende museum Eyewitness te bekijken, het is echt een prachtig en verzorgd museum met hele mooie goed gevulde diorama`s wat zeker niet onderdoet voor Le Mess in Bastogne met als kanttekening dat er in Bastogne een deel van de lokale gebeurtenissen belicht wordt en in Eyewitness probeert men wat meer door Wo2 te fietsen van Nederland tot Rusland, er wordt een soort van verhaal verteld met een Duits soldaat als leidraad dei in alle scene`s terug komt. Zelf vind ik het museum een van de mooiste zo niet de mooiste die ik ooit bezocht heb en dat zijn er al wel wat geweest). Ik heb een paar foto`s geplaatst maar kan zeker iedereen aanraden om het te gaan bekijken, ik ga zeker nog een paar keer terug.
als ik van de week nog zin en tijd heb zal ik ook wat foto`s van het Ardennen bezoek plaatsen..
Inderdaad erg mooie diorama's. Eindelijk eens wat nieuws, deze poppen vertonen tenminste eens expressie (met name de schuilende man is erg mooi) en niet de starende etalagepoppen blik. Ook de scene met de NSB'er en de vrouwen vind ik erg geslaagd, ziet er gewoon realistisch uit alsof je even een kijkje in het verleden neemt, zonder overdreven poespas met zwaar gedecoreerde soldaten en cliché scenes.
Kugelblitz schreef:Inderdaad erg mooie diorama's. Eindelijk eens wat nieuws, deze poppen vertonen tenminste eens expressie (met name de schuilende vrouw is erg mooi) en niet de starende etalagepoppen blik. Ook de scene met de NSB'er en de vrouwen vind ik erg geslaagd, ziet er gewoon realistisch uit alsof je even een kijkje in het verleden neemt, zonder overdreven poespas met zwaar gedecoreerde soldaten en cliché scenes.
Groet, Kugel!
Is dat niet een man?
Doet me denken aan die scène in die Brucke die man of vrouw.
Erg mooi gedaan
Kugelblitz schreef:Inderdaad erg mooie diorama's. Eindelijk eens wat nieuws, deze poppen vertonen tenminste eens expressie (met name de schuilende vrouw is erg mooi) en niet de starende etalagepoppen blik. Ook de scene met de NSB'er en de vrouwen vind ik erg geslaagd, ziet er gewoon realistisch uit alsof je even een kijkje in het verleden neemt, zonder overdreven poespas met zwaar gedecoreerde soldaten en cliché scenes.
Groet, Kugel!
Is dat niet een man?
Doet me denken aan die scène in die Brucke die man of vrouw.
Erg mooi gedaan
Haha, je hebt gelijk, z'n watergolf zit wat uit model door de stress... Desalniettemin een mooie pop! Heeft inderdaad wat weg van Die Brücke!