Kennisgebied voor de tijdlijn.
- Sjoerd
- Lid
Kennisgebied voor de tijdlijn.
Om het idee voor die tijdlijn wat meer vorm te geven heb ik dit topic geopend zodat je hier je voorkeur kunt uitspreken ALS je wat wilt schrijven, en zo ja WAAROVER je dit wilt doen.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen wil ik wel een stukje over Veldmaarschalk Von Rundstedt samenstellen. Het lijkt mij een leuke manier om zo iets meer van hem aan de weet te komen.
Tevens kan ik de belangrijkste vliegtuigtypen beschrijven als daar interresse voor is. Over dit onderwerp heb ik thuis vrij veel informatie dus daar kan ik wel wat leuks mee doen.
Nog een vraag tot slot:
Als we zo'n stukje af hebben, naar wie moeten we het dan mailen?
Om maar meteen met de deur in huis te vallen wil ik wel een stukje over Veldmaarschalk Von Rundstedt samenstellen. Het lijkt mij een leuke manier om zo iets meer van hem aan de weet te komen.
Tevens kan ik de belangrijkste vliegtuigtypen beschrijven als daar interresse voor is. Over dit onderwerp heb ik thuis vrij veel informatie dus daar kan ik wel wat leuks mee doen.
Nog een vraag tot slot:
Als we zo'n stukje af hebben, naar wie moeten we het dan mailen?
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
Ik had zelf gedacht een topic te openen per Generaal of anderzins belangrijk historisch persoon.
Ikzelf wil graag over mijn grote voorbeeld Patton schrijven.
Dus..kijk maar..enne...succes met von Rundstedt.
Ikzelf wil graag over mijn grote voorbeeld Patton schrijven.
Dus..kijk maar..enne...succes met von Rundstedt.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
- Sjoerd
- Lid
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Sjoerd, aan jou de eer om een topic over Von Rundstedt te openen. Ik maak deze topics denk ik voorlopig even "sticky" zodat ze extra opvallen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Sjoerd
- Lid
OK, bedankt.
Ik heb in het 'Vragen' gedeelte een topic geopend met een algemene oproep voor informatie misschien dat er nog onverwachts een paar nuttige tips komen. Ik ben al op Internet geweest en ik denk dat ik wel wat leuks in elkaar kan zetten.
Ik heb in het 'Vragen' gedeelte een topic geopend met een algemene oproep voor informatie misschien dat er nog onverwachts een paar nuttige tips komen. Ik ben al op Internet geweest en ik denk dat ik wel wat leuks in elkaar kan zetten.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
Dat zal ik je vertellen; hij heeft Afrika, Italie, Frankrijk, en Duitsland ontzet.Sjoerd schreef: Jij ook suc6 met Patton, waarom is hij eigenlijk je grote voorbeeld?
Hij wilde al eind '44 naar Berlijn, maar hij kreeg geen benzine van Eisenhower.
Om een lang verhaal kort te maken : hij had een inzicht dat slechts geevenaard werd door dat van Rommel.
Hij droeg dan ook Rommels boek "Tank Krieg" als een soort bijbel bij zich.
Alhoewel hij een paar maal tegen Rommels troepen heeft gevochten heeft Hitler het Rommel nooit toegestaan om tegen Patton te vechten.
Hij was bang om zijn onverslagen generaal af te laten gaan.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
- paulstolk
- Lid
- Contacteer:
Tijdlijn
Misschien is het een idee om op verschillende manieren de tijdlijn vorm te geven. Om zowel per persoon (generaal misschien), thema, land etc. een lijst te maken. Zo kan je makkelijker vinden wat je wil hebben. Niet iedereen zoekt namelijk op dezelfde manier.
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Mijn oproepje op fok heeft ook nog iemand opgeleverd die de tijdlijn in een databaseje wilt bouwen. Dan zou er ook een zoekfunctie in kunnen komen.
Maar dat kan nog even duren. Persoon in kwestie heef 't heel druk.
Maar dat kan nog even duren. Persoon in kwestie heef 't heel druk.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer: