beurs in Duiven, wie kan er wat over zeggen
-
- Lid
beurs in Duiven, wie kan er wat over zeggen
Hallo,
ik ben eigenlijk nog nooit op een "echte" militaria beurs geweest en wil in Oktober (28e) eens in Duiven kijken, wie is daar wel eens geweest?
Komen er veel mensen, zijn er veel standhouders, hoe is het aanbod? Kortom, is het 1,5 uur rijden enkele reis waard?
Bedankt voor de input.
Kimji
ik ben eigenlijk nog nooit op een "echte" militaria beurs geweest en wil in Oktober (28e) eens in Duiven kijken, wie is daar wel eens geweest?
Komen er veel mensen, zijn er veel standhouders, hoe is het aanbod? Kortom, is het 1,5 uur rijden enkele reis waard?
Bedankt voor de input.
Kimji
- SOLDIER Wessel
- Lid
Re: beurs in Duiven, wie kan er wat over zeggen
Aanrader, heel leuk om te bezoeken!
"Het doel van de oorlog is niet te sterven voor het vaderland, maar te zorgen dat de vijand voor het zijne sterft."
George S. Patton
George S. Patton
-
- Lid
Leuke beurs, zeker de moeite waard!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
- patrickh
- Lid
- Gegeven: 91 keer
- Ontvangen: 61 keer
Leuke gezellige beurs, en goed voor contacten te leggen!
Als je de moeite wilt nemen en je toch in Oktober gaat, zou ik naar Ciney in België gaan.
Mits je het vervoer en de tijd ervoor hebt natuurlijk, maar dat is de grootste beurs van Europa.
Duiven is ook een heel leuke beurs, ga er regelmatig heen en kom altijd wel met leuke dingetjes thuis.
Mits je het vervoer en de tijd ervoor hebt natuurlijk, maar dat is de grootste beurs van Europa.
Duiven is ook een heel leuke beurs, ga er regelmatig heen en kom altijd wel met leuke dingetjes thuis.
"Luctor et Emergo"
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
- Iwan
- Lid
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het aanbod en de standhouders, heb er ook wel eens aan gedacht om er een x heen te gaan maar ben eigenlijk niet zo`n beursganger en dat het een leuke beurs is geloof ik wel maar het aanbod: veel Duits, Engels, US, boeken, ed ?? Welke handelaren kom ik daar tegen en hoeveel stands staan er inderdaad.kimji schreef:Hallo,
Bedankt voor de input.
Kimji
-
- Lid
Er staat van alles wat, zowel Geallieerd als Duits maar ook boeken etc.
Hoeveel stabds durf ik niet te zeggen, qua handelaren staan er oa militariaplaza, imcsmilitaria, hiscoll, tarnmilitaria ook staan er (geregeld) forumleden.
Hoeveel stabds durf ik niet te zeggen, qua handelaren staan er oa militariaplaza, imcsmilitaria, hiscoll, tarnmilitaria ook staan er (geregeld) forumleden.
- SOLDIER Wessel
- Lid
Persoonlijk leuker en gezelliger dan Ciney, bij Duiven heb je meer overzicht, en maak je meer contact!
"Het doel van de oorlog is niet te sterven voor het vaderland, maar te zorgen dat de vijand voor het zijne sterft."
George S. Patton
George S. Patton
- Timster
- Lid
Ik ben vooral op zoek naar spullen waar wel eens een hakenkruis op kan staat. Ben ik dan op die beurs ook aan het juiste adres?
-
- Lid
Bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik er gewoon heen ga. Ciney is me wat te ver rijden eigenlijk, en ik denk er over er zelf met een tafel te gaan staan met een maat, heb zoveel spul dat ik nog wil verkopen, en dan heb ik in elk geval een plek om te zitten, en zo met z'n 2en kunnen we om de beurt rondlopen 
Ben ook wel nieuwsgierig naar het antwoord op Timster zijn/haar vraag, is het toegestaan om items met hakenkruizen te verhandelen? Voor de geregelde beursganger waarschijnlijk een inkoppertje, maar ik weet het echt niet...
Alvast bedankt, misschien tot ziens in Duiven,
Kimji

Ben ook wel nieuwsgierig naar het antwoord op Timster zijn/haar vraag, is het toegestaan om items met hakenkruizen te verhandelen? Voor de geregelde beursganger waarschijnlijk een inkoppertje, maar ik weet het echt niet...
Alvast bedankt, misschien tot ziens in Duiven,
Kimji
-
- Lid
Kijk anders even op de site van de beurs?
Maar om hier al antwoord te geven, natuurlijk is het toegestaan authentiek materiaal te verhandelen met daarop het swastika (hakenkruis), als Duits verzamelaar kom je daar niet onderuit.
Maar om hier al antwoord te geven, natuurlijk is het toegestaan authentiek materiaal te verhandelen met daarop het swastika (hakenkruis), als Duits verzamelaar kom je daar niet onderuit.
- Timster
- Lid
Site van de beurs staat nou niet echt heel veel info op. 

-
- Lid
Dit is waar jullie beide om vroegen, van de site gehaald zie punt 5.
-Geen openbare aangelegenheid.
-Toegang alleen voor verzamelaars historische Militaria.
-Toegang kan zonder opgaaf van redenen geweigerd worden.
-Wapens, munitie, en/of onderdelen daarvan niet toegestaan. (Uitgezonderd antieke wapens)
-Materiaal voorzien van nazi-symbolen en gemaakt na 1945 niet toegestaan. (Uitgezonderd documentatie voor verzamelaars, als bijv. uniform-kunde boeken)
-Fotograferen en/of filmen niet toegestaan. (Tenzij met uitdrukkelijke toestemming SHMK)
-Tussen 09.00-09.45u. alleen toegang voor standhouders + 1 directe medewerker. Dus geen “introducees”
-Geen openbare aangelegenheid.
-Toegang alleen voor verzamelaars historische Militaria.
-Toegang kan zonder opgaaf van redenen geweigerd worden.
-Wapens, munitie, en/of onderdelen daarvan niet toegestaan. (Uitgezonderd antieke wapens)
-Materiaal voorzien van nazi-symbolen en gemaakt na 1945 niet toegestaan. (Uitgezonderd documentatie voor verzamelaars, als bijv. uniform-kunde boeken)
-Fotograferen en/of filmen niet toegestaan. (Tenzij met uitdrukkelijke toestemming SHMK)
-Tussen 09.00-09.45u. alleen toegang voor standhouders + 1 directe medewerker. Dus geen “introducees”
- kevin15
- Lid
Duiven is een leuke beurs.
Voor ieders wat wils daar.
Komen er ook forum leden?
Ik heb niemand gezien maar dat komt denk ik omdat ik jullie niet ken.
Ik ga volgende maand sowiezo weer.
Voor ieders wat wils daar.
Komen er ook forum leden?
Ik heb niemand gezien maar dat komt denk ik omdat ik jullie niet ken.
Ik ga volgende maand sowiezo weer.
- Bas ww2
- Lid
Als je in de omgeving den haag zit kom 1 december dan naar vlaardingen grote maar leuke beurs.
altijd opzoek naar FLAK items