de foto's komen morgen

Bedoel jij met de Goliath die over is gedaan, de Duitse Leichter Ladungsträger Goliath? Ik was in september in het Cavalerie museum en ik heb er toen eentje in het voertuigen gebouw gezien.Erik schreef:Jammer is dat een aantal jaren geleden de Goliath is over gedaan aan het pantsermuseum te Münster.
Je hebt het goed. Het meest zichtbare is de uitbouw tbv de radioset. Dit wordt niet hersteld naar de Nederlandse situatie, het voertuig blijft zijn eigen Ierse geschiedenis houden. Ook wat voor te zeggen natuurlijk.asjemenou schreef:De Landsverk (pantserknots!) heb ik er ook gezien en deze komt inderdaad uit Ierland. Als ik het goed heb, ligt er ook een andere motor in.
De oorspronkelijke Goliath die ik bedoel heeft heel lang in de struiken geleden bij gebouw X. Dit exemplaar is overgedaan. Het betreft inderdaad de Ladungsträger.asjemenou schreef:Bedoel jij met de Goliath die over is gedaan, de Duitse Leichter Ladungsträger Goliath?Erik schreef:Jammer is dat een aantal jaren geleden de Goliath is over gedaan aan het pantsermuseum te Münster.