_Arthur schreef:En tegelijk OMG helaas tegengewerkt. Jammer dat dat zo moest gebeuren...
(Geen kwaad woord van mijn kant richting LTF trouwens).
Oh? Vertel eens?
Ik heb zelf als één van de ondercommandanten (lees: onderste commandanten) een rol gespeeld in LTF, ik heb geen actieve tegenwerking gezien. Wel is van beide kanten een opzet gehanteerd om beider acties duidelijk gescheiden van elkaar te laten plaatsvinden.
Ik ben met je eens dat een gezamenlijk optreden wel heel donders gaaf had kunnen zijn! Mán! Dán had je pas materieel op de weg gehad!
Wel jammer overigens (Bergeijk, eerste zondag) dat ik de voertuigen van OMG2014 voorbij zag komen, compleet met chauffeurs in spijkerbroek, tassen van de ALDI en de BONI achterin de bak, vlaggen van allerlei voertuigclubs geplaatst en mensen in hedendaags burger in en op de voertuigen. Eigenlijk is dat vreemd. Dan spendeer je duizenden euro's om je voertuig er werkelijk tip-top uit te laten zien en verklooi je het met je eigen presentatie. Als de bestuurders nu eens 200 EU spenderen aan een eigen outfit en wat meer oog hebben voor hun 'lading' voordat ze op pad gaan, is het voor mekaar! (en een paar voertuigen bij LTF mogen dit ook ter harte nemen)
Maar: mooi materieel hoor! Zowel bij LTF als bij OMG2014!