gardefuselier schreef:Geld niet voor alle burgers, maar het is jammer dat menig mensen loopt te roepen dat wij de oorlog en die gene die ons de vrede hebben gebracht
niet moeten vergeten zo'n mooi evenement voor zeker de jeugd ( stuk geschiedenis) ten gronde richten.
Ik weet niet wat er binnen de organisatie is gebeurd, en hoop dat het ooit nog eens goed komt.
Ik ben van mening dat de genoemde argumenten hier niet opgaan.
Quote uit het artikel:
Het evenement is niet meer te organiseren zonder de beschikking te hebben over meer bestuursleden, vrijwilligers en sponsoren. Bovendien is het onwaarschijnlijk dat het terrein te Crailo na volgend jaar nog voor dit evenement beschikbaar zal zijn. De zoektocht naar een nieuwe, enigszins vergelijkbare locatie heeft geen vruchten afgeworpen. Het bestuur heeft daarom dan ook besloten de Stichting te ontbinden, zodat 2014 het laatste jaar van Bussum Bridgehead is geweest, zo schrijft men in een persbericht.
Dus te weinig bestuursleden, vrijwilligers en sponsoren. En mogelijk geen terrein.
Dat zijn 4 heeeeel begrijpende redenen om te stoppen. Dit komt bij heel veel verenigingen en organisaties voor.
Veel evenementen sneuvelen op slechts 1 van die redenen. Jammer maar zover ik weet niet de schuld van nukubu's (ik moest het opzoeken

)
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944