Seyss-Inquart bunker.
-
- Lid
- Gegeven: 2 keer
- Ontvangen: 5 keer
Re: Seyss-Inquart bunker.
De bunker staat momenteel leeg en is van domeinen dus wie weet.johnfrost schreef:Interessante locatie voor een evt op te richten bunker of oorlogsmuseum
De Dienst Domeinen? ... Kunnen veel nuttiger instanties iets serieuzers mee doen.
-
- Lid
Dat klopt maar als defensie iets afstoot gaat dat via domeinen.johnfrost schreef:De Dienst Domeinen? ... Kunnen veel nuttiger instanties iets serieuzers mee doen.
OK .... pfff ze kunnen er niet meer mee dan een archiefopslagplaats... maar de bunker was vochtig en is waterdicht gemaakt. Zou ideaal zijn voor een WO2 museum. Volgens mij zit er een groepje in die regio dat zich met WO2 en de Veluwe bezighoudt. Bunker krijgt dan een goede bestemming.
-
- Lid
De bunker in Apeldoorn is in handen van de gemeente of een particulier en de bunker in Den Haag ( eigenlijk is het Wassenaar ) is momenteel van domeinen.johnfrost schreef:OK .... pfff ze kunnen er niet meer mee dan een archiefopslagplaats... maar de bunker was vochtig en is waterdicht gemaakt. Zou ideaal zijn voor een WO2 museum. Volgens mij zit er een groepje in die regio dat zich met WO2 en de Veluwe bezighoudt. Bunker krijgt dan een goede bestemming.
OK in A'doorn zit er geloof ik een makelaarskantoor in het pand. Zal misschien ook eigenaar vd bunker zijn. Met "Bertusbunker" als nickname.. krijg je zo een aanbod van ze 

-
- Lid
Ik heb al een bunker in Alkmaar en die gaat 5 mei open als museum.johnfrost schreef:OK in A'doorn zit er geloof ik een makelaarskantoor in het pand. Zal misschien ook eigenaar vd bunker zijn. Met "Bertusbunker" als nickname.. krijg je zo een aanbod van ze
-
- Lid
https://www.bunker-alkmaar.nl/johnfrost schreef:Super! Heeft je bunker/museum eventueel een eigen website of webblog?
Mooie site Bertus en veel succes met je bunkerproject!! Houd je website en museum in de gaten
-
- Lid
De tekeningen ( bron ; Duitse bunkerbouw vanuit het Rijkscommissariaat - Abteilung Siedlung und Bauten 1942 - 1945 , Sakkers en Pols )
- Bijlagen
-
- Lid
- Bert-Jan
- Lid
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 14 keer
Bertus Bunker schreef:Ik heb al een bunker in Alkmaar en die gaat 5 mei open als museum.johnfrost schreef:OK in A'doorn zit er geloof ik een makelaarskantoor in het pand. Zal misschien ook eigenaar vd bunker zijn. Met "Bertusbunker" als nickname.. krijg je zo een aanbod van ze
Ik heb u eeb pb gestuurd Bertus.