De reden dat je niet zomaar je geplaatste foto's en berichten mag verwijderen is omdat een topic hierdoor onoverzichtelijk wordt. Veel leden van dit forum storen zich hier aan.pepe schreef:Heb gevraagd al mijn berichten en fotos te verwijderen , maar aangezien dit niet lukt om je eigen fotos en berichten te beheren moet het maar zo
Voor mij is het hier einde 2de wereld oorlog forum
Geef iedereen het recht zijn account en posts te deleten indien men dat wenst !
Heb intussen een plaatsje gevonden waar je je eigen posts kan beheren , dus ik wil hier weg !
Het is toch niet meer van deze tijd om een beetje baas te spelen over andere hun berichten en fotos !?
Geplaatste foto's via een video en image hosting website verdwijnen ook nog wel eens van het forum omdat zo'n hosting website zijn bestanden opschoont.
Als voorbeeld geef ik een topic welke ik zelf ooit geplaatst heb; viewtopic.php?t=11994 .
De foto's in dit topic zijn destijds met Imageshack geplaatst. Imageshack heeft z'n bestanden opgeschoond waardoor alle foto's in dit topic zijn verdwenen. Door het verdwijnen van de foto's is het topic eigenlijk niet meer te lezen.
Over het uploaden van foto's via dit forum is al eens een discussie gevoerd; viewtopic.php?f=16&t=40896 .
Hopelijk begrijp je dat er (spel)regels moeten zijn op dit forum. Één daarvan is dat we letten op ons taalgebruik; viewtopic.php?f=16&t=76 . Daarom heb ik een eerdere reactie van je verwijderd.