REIS NORMANDIë, SEPTEMBER 2004

Musea, monumenten en evenementen met betrekking tot WOII
Plaats reactie
timwijgerde
Lid

REIS NORMANDIë, SEPTEMBER 2004

Bericht door timwijgerde »

Geachte medeliefbebbers en historici,

ik ben nieuw en wilde me even voorstellen. Ik ben al jaren geinteresseerd in de 2e WO, en wil ook gaan beginnen met het verzamelen van objecten. Ik krijg waarschijnlijk volgende week een K98 Mauser + bajonet, in goede staat. Ik zal deze misschien nog aanbieden op de marktplaats, mochten mensen een goed bod doen, wil ik overwegen deze te verkopen. Voornamelij k omdat het geld mij de mogelijkheid geeft wat kleinere, goedkopere objecten te verzamelen.

Ik wil wat foto's plaatsen van mijn recente reis naar normandië, waar ik vele dorpjes en stranden bezocht heb. Ik moet eigenlijk een plek hebben waar ik deze foto s plaats. Misschien ga ik wel een msn comm opstarten voor oa dit doel.

mvg

tim wijgerde
- Do not think only upon their passing, but remember the glory of their spirit -
(Colleville-sur-mer memorial sign)
Brianlinden
Lid
Lid

Bericht door Brianlinden »

http://www.imageschack.us

Gebruik bij het plaatsen van de foto's de tumbnale functie voor de 65kers hier!
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 13 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

We verzamelen ook foto's op http://www.wo2.nl/gallery , zeker van dit soort reizen, misschien wil je ze insturen?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
timwijgerde
Lid

Uiteraard, beste mensen.

Ik zal er een aantal opzetten.

mvg

tim wijgerde
- Do not think only upon their passing, but remember the glory of their spirit -
timwijgerde
Lid

Foto's normandië

http://groups.msn.com/WO2informatiegroep/_whatsnew.msnw

Beste mensen, word gerust lid. Ik heb gesloten om hier wat foto's te plaatsen van mijn reis. Het is behoorlijk veel werk om elke foto in elke juiste categorie te plaatsen op de wo2 site.

Mochten er mensen behoefte aan hebben dit toch te doen, gebruik mijn foto's gerust, als u maar erbij zet dat deze door mij gemaakt zijn.

Dank U

Tim Wijgerde

p.s. binnenkort zal ik er meer opzetten. Ik hoop dat u allen iets aan deze foto's heeft. Persoonlijk vind ik dat er best wat mooie tussen zitten. Ze zijn allemaal september dit jaar gemaakt, tijdens een reis van 2 dagen.
Plaats reactie