Of het een officieel bezoek was van de Truppenkameradschaft of niet doet niet terzake. Jij zit hier sentimentele verhaaltjes te verkondigen over treurende veteranen die op 16 december met een droeve glimlach op hun lippen stil zitten te treuren. En dat is kolder.
Niet bepaald, een paar dagen tevoor was ik op bezoek bij een zwaar bedlegerige veteraan van SS-Pz.Rgt.1. Deze tijd van het jaar maakte bij hem minder prettige herinneringen los. Je zal zo ook wel mensen vinden langs de andere kant van de stellingen. Het beeld van de veteraan die gelukkig is met al de aandacht is vaak utopisch. Jouw persiflage van wat ik zei is natuurlijk nodig om jouw idiote aanval op me te rechtvaardigen.
Dat je daar later plotseling zieke veteranen van maakt is een slappe uitvlucht. En jouw fantasiën over de gemoedstoestand van je "LSSAH vrienden" zijn provocerender
In welke zin was dat provocerend?
dan mijn bijdrage over hoe de veteranen van die divisie - die ik diezelfde 16e december in persoon ontmoet heb - zich werkelijk voelen.
Iedereen is anders, natuurlijk. Je kan uiteraard niet verwachten dat iedereen hetzelfde denkt en voelt.
Hallo Thomas. Oorzaak en gevolg? Ben je bekend met die termen? JIJ begon met verwijzen naar John P. Moore en zijn leugens, IK niet.
De omgekeerde wereld. Nu ben plots ik de aanstoker. Ga je ontkennen dat je niet tegen iedereen je nek hebt zitten afliegen? Man toch. Je bent zeker al vergeten dat je hier post onder de schuilnaam "Harro"? Ga je ontkennen dat jouw gedrag constant en overal ruzie veroorzaakt? Persoonlijk versta ik ook niet wat jouw crapuleus gedrag veroorzaakt. Er is me echter verteld dat je zware persoonlijke problemen hebt dewelke dit gedrag veroorzaakt. Het lijkt me erg goed mogelijk.
We wachten af. Vooralsnog kwam de enige reactie die ik via de pm over deze thread kreeg van een moderator. En die reactie was positief over mijn bijdrage. Wellicht zegt dat iets over jouw positie

Het gaat hiet wel niet over deze discussie. Of ben je al je kletspraat vergeten over Edwin Meinsma die mij een proces ging aandoen?

Welke leugens kan je zo nog uit je mouw schudden? En vertel misschien hier openbaar eens wat Siegel dacht over Mark Yerger. Het zal mooi staan naast je vele leugens over John P. Moore en Patrick Agte.