Leudalmuseum te Haelen
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
Leudalmuseum te Haelen
Ik wil alle forumbezoekers wijzen op dit kleine maar interessante streekmuseum over de redelijk onbekende oorlog in Midden-Limburg.
Forumleden Killingspree, Jeroen1944 en ik zijn hier vrijwilliger.
http://www.oorlogsmusea.nl/artikel/624
Als je eens op bezoek komt, de entree is slechts een euro, heb je grote kans ons hier aan te treffen!
Forumleden Killingspree, Jeroen1944 en ik zijn hier vrijwilliger.
http://www.oorlogsmusea.nl/artikel/624
Als je eens op bezoek komt, de entree is slechts een euro, heb je grote kans ons hier aan te treffen!
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
Binnekort zullen de foto's op de site aangepast worden. We zijn bezig met het opzetten van een nieuwe permanente tentoonstelling. Dat betekend het einde van een succesvolle vier maanden durende wisseltentoonstelling. We hadden hierbij soms 200 bezoekers per dag. Hierbij zaten ook veteranen, hoogwaardigheidsbekleders zoals ambassadeurs en veel jeugd!
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- killingspree
- Lid
hoi mensen
ik ben dus ook vrijwillger in het museum wat erg leuk is om te doen trouwens
Ik heb roel al aan gesproken over het feit hij mijn oude unifrom had gepost
wat opzich er aardig is maar ik zal effe de nieuwe neer zetten 
over het tipje van de (s)luier, er komt een soort van verhaal over de 2 veteranen al eerder door roel genoemd
met in deze kast zo'n beetje 2 verhalen die heel erg verschillen maar ook wel weer heel veel op elkaar lijken
dus...........
groete van niels
ik ben dus ook vrijwillger in het museum wat erg leuk is om te doen trouwens
Ik heb roel al aan gesproken over het feit hij mijn oude unifrom had gepost

over het tipje van de (s)luier, er komt een soort van verhaal over de 2 veteranen al eerder door roel genoemd
met in deze kast zo'n beetje 2 verhalen die heel erg verschillen maar ook wel weer heel veel op elkaar lijken
dus...........
groete van niels
- killingspree
- Lid
foto's van niels

groete van niels
mijn verzameling van kei veel k98's gaat trouwens niet over naar de blijvende ! dus

groete van niels
mijn verzameling van kei veel k98's gaat trouwens niet over naar de blijvende ! dus
Laatst gewijzigd door killingspree op 22 jan 2005, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dodo
- Lid
Ziet er mooi uit! Toch de plek waar uniformen thuis horen, of in een verzameling natuurlijk
..
Alleen, waar ligt het? In limburg??
ow al gevonden..

Alleen, waar ligt het? In limburg??
ow al gevonden..

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- killingspree
- Lid
Nieuws !
Het leudal museum is van 1 tot 13 februarie gesloten ivm met volledige herindeling dus ook van het WO2 gedeelte !
de bedoeling hier van is om een goede kijk te geven op het geen er in het leudal is gebeurd tijdens de tweede wereld oorlog !
na 13 februarie is iedereen weer van hartewelkom !
groete van niels
Het leudal museum is van 1 tot 13 februarie gesloten ivm met volledige herindeling dus ook van het WO2 gedeelte !
de bedoeling hier van is om een goede kijk te geven op het geen er in het leudal is gebeurd tijdens de tweede wereld oorlog !
na 13 februarie is iedereen weer van hartewelkom !
groete van niels