Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb een paar maanden in de krant gelezen dat een verzamelaar van militaire voertuigen uit wo2, zijn verzameling aan het Oorlogs en Verzets Museum Overloon ging schenken. Helaas ben ik vergeten waneer deze voertuigen bij het museum gevoegd worden . Weet iemand dit toevallig?
lt. Tim schreef:Ik heb een paar maanden in de krant gelezen dat een verzamelaar van militaire voertuigen uit wo2, zijn verzameling aan het Oorlogs en Verzets Museum Overloon ging schenken. Helaas ben ik vergeten waneer deze voertuigen bij het museum gevoegd worden . Weet iemand dit toevallig?
Wanneer weet ik niet. Maar het gaat om het General Marshall museum in Zwijndrecht. Dat gaat helaas naar overloon. Dit is echt een super museum over Amerikaanse voertuigen.
Wanneer weet ik niet. Maar het gaat om het General Marshall museum in Zwijndrecht. Dat gaat helaas naar overloon. Dit is echt een super museum over Amerikaanse voertuigen.
Er zijn zelfs onderdelen van verkocht volgens mij!
En het schiet niet echt op! Hoe lang zijn ze daar al aan bezig? 3, 4 jaar?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Helaas? waarom dat dan?
Zwijndrecht is voor mij 15km rijden, vandaar helaas
Over de Panther van de Overloon zullen we het maar niet over hebben.. de ambush is wat raar.. en het verkeerde patroon zimmerit, en onderdelen waar je niets aan hebt in het veld hangen aan de tank!
de schilder heeft trouwens zijn naam er op gezet.. kom op!!