Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is er al iemand naar het CANADA WAR MUSEUM te Adegem geweest???
Normaal gezien zal ik morgen gaan maar het is altijd handig de reacties van anderen te horen.
Ik vond het een zeer mooi museum, met een interessante modelbouwafdeling (sommige diorama's zijn wel wat te vol). Het is ook de moeite om eens een praatje te slaan met de eigenaar (je herkent hem wel, stevig gebouwd, rosse baard), als ik nog eens tijd heb ga ik het museum zeker nog eens een tweede keer bezoeken!
antwerpx schreef:Ik vond het een zeer mooi museum, met een interessante modelbouwafdeling (sommige diorama's zijn wel wat te vol). Het is ook de moeite om eens een praatje te slaan met de eigenaar (je herkent hem wel, stevig gebouwd, rosse baard), als ik nog eens tijd heb ga ik het museum zeker nog eens een tweede keer bezoeken!
groot gelijk over die dio's, vooral die normandië die van pointe du hoc, staat er ff een tank.
De eigenaar heeft mij en een vriend van me trouwens een ooit gevraagd een dio te maken