Je kan zo een keer een dag mee doen. Er zitten meer afdelingen binnen deze vereniging. Ook wordt er 7th KOSB gedaan en Signals XXX corps.Hell-Fire schreef:Dat ziet er goed uit jongens, lijkt me best interessant om zo een dag mee te maken.

Welke vereniging is dat dan ? En moet je bij zoiets zelf je spullen regelen of hoe zit dat ?Nico Roelofs schreef:Je kan zo een keer een dag mee doen. Er zitten meer afdelingen binnen deze vereniging. Ook wordt er 7th KOSB gedaan en Signals XXX corps.Hell-Fire schreef:Dat ziet er goed uit jongens, lijkt me best interessant om zo een dag mee te maken.
Okey thanks Nico. Ik zal wel is kijken.Nico Roelofs schreef:Het is de Vereniging Militair Depot.
Uiteindelijk zul je zelf wel je spullen op orde moeten hebben. In het begin is het wel moeilijk om alles gelijk te hebben. Het is vaak dan wel mogelijk om dingen van een ander lid te lenen. Veel dingen zijn in de vereniging wel makkelijk om aan te komen.
Jah die hebben ze, alleen is wel zwaar verouderd.Hell-Fire schreef:Okey thanks Nico. Ik zal wel is kijken.Nico Roelofs schreef:Het is de Vereniging Militair Depot.
Uiteindelijk zul je zelf wel je spullen op orde moeten hebben. In het begin is het wel moeilijk om alles gelijk te hebben. Het is vaak dan wel mogelijk om dingen van een ander lid te lenen. Veel dingen zijn in de vereniging wel makkelijk om aan te komen.
Hebben ze misschien een site ?