Amerikaans kerkhof van Margraten
- Michael
- Lid
- Contacteer:
Amerikaans kerkhof van Margraten
Ik zou graag zondag naar Margraten gaan, weet iemand welke wegen versperd zouden worden en waar er parkeergelegenheid is enz. ...
Michael
Michael
- Boroskov
- Lid
"Volgens Van Kleef moeten bezoekers vroeg in de ochtend aanwezig zijn. De herdenking op de Amerikaanse begraafplaats in Margraten begint om 10 uur 's ochtends. Maar bezoekers moeten al uren van tevoren komen. "Iedereen moet door een detectiepoortje en wordt zonodig gefouilleerd."
Mensen die de herdenking willen bijwonen kunnen bij de gemeente een kaartje aanvragen. Van tevoren worden de bezoekers niet gescreend, omdat dat 'niet te doen is'. Demonstraties zijn toegestaan, mits ze gehouden worden op vooraf afgesproken plaatsen en de plechtigheden niet verstoren. Vooralsnog zal alleen in Amsterdam een demonstratie plaatsvinden.
De politie verwacht rond de duizend agenten in te zetten, afhankelijk van de wens van de Amerikanen. Ook zullen militairen ingezet worden bij de begraafplaats en het hotel."
Bron:http://www.tiscali.nl/content/article/nbinn/149418.htm
Mensen die de herdenking willen bijwonen kunnen bij de gemeente een kaartje aanvragen. Van tevoren worden de bezoekers niet gescreend, omdat dat 'niet te doen is'. Demonstraties zijn toegestaan, mits ze gehouden worden op vooraf afgesproken plaatsen en de plechtigheden niet verstoren. Vooralsnog zal alleen in Amsterdam een demonstratie plaatsvinden.
De politie verwacht rond de duizend agenten in te zetten, afhankelijk van de wens van de Amerikanen. Ook zullen militairen ingezet worden bij de begraafplaats en het hotel."
Bron:http://www.tiscali.nl/content/article/nbinn/149418.htm
Hic manebimus optime
- Tim Y.
- Lid
- Tim Y.
- Lid
- Tim Y.
- Lid
Volgens mij niet, wnat iemand zei tegen mij: Je kunt er een voor 50 euro kopen is nog goedkoper als normaal! Het kan ook zijn dat diegene gewoon geld wil verdienen. Maar ik kan die man ook niet echt uitstaan, dus heb ik nee gezegt. Gelukkig maar, als ze eigenlijk gratis waren. 

- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
A man is not dead, until he is forgotten.
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ik denk dat je beter op een normale dag kunt gaan. Ik had ergens gelezen dat er een wachttijd van een aantal uren zou zijn. En de parkeerplaatsen zullen daar ook niet vrij blijven met honderden mensen,beveiliging,etc
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Michael
- Lid
- Contacteer:
- Michael
- Lid
- Contacteer:
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Inderdaad,dan zeurt de overheid wel over de 10 miljoen euro politie-inzet bij voetbalwedstrijden elk jaar. Maar wat denk je wat het kost aan al die beveiliging die bush wilt. Dat zal toch ook in de miljoenen lopen,maar daar hoor je bijna niemand over klagen.Nick schreef:Ik vind dat niet meer normaal, allemaal die maatregelen. Kost handen vol met geld![]()
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Nick
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Alsof al die bloemenperken langs de weg, die agenten etc geld kosteNick schreef:Ja precies!!
Eerst moet Nederland bezuinigen op alles en dan komt Bushman, zijn veiligheidmannetjes leggen veiligheidseisen op wat handen vol met geld kost, en daarmee gaat de Nederlandse regering akkoord![]()

''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''