Amerikaans kerkhof van Margraten

Musea, monumenten en evenementen met betrekking tot WOII
k98s
Lid

Bericht door k98s »

Hij heeft alleen maar oorlog in zijn kop want komt ie dan op zon kerkhof doen :s Maarja dat vind ik zo.

Ik meen echt dat inwoners van limburg of alleen limburg zuid konden schrijven voor gratis kaartjes. Inwoners van margraten zelf kregen ze gewoon.

Kan me vergissen, maar als dat zo is: Is dit dan een evenement of een dodenherdenking -
en proberen ze de kosten van de beveiliging terug te krijgen door entree (voor op een kerkhof te komen!) te vragen?

Oja ook wel leuk om te weten: Waar Bushman overnacht staat 3 KM prikkeldraad. Net een koe in de wei dus :P

Maarja back to the point: Ik vrees als je nu nog wil gaan dat je een beetje laat bent, want ik meen zelfs dat de kaarten persoonsgebonden zijn!

(correct me if I am wrong!)
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

En als je daarheen gaat, je mag echt bijna niks meenemen. Geen paraplu, geen foto of videocamera.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
k98s
Lid

Bericht door k98s »

Ja idd had het ook al gehoord op L1. Echt triest vind ik...
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

Koningin Beatrix kwam volgens mij ook, maar daar word bijna geen aandacht aan besteed.
YPPY
Lid
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Het bezoek zal vast ook economische voordelen hebben. Misschien wel miljoenen Amerikanen zien de beelden van Bush in het prachtige Nederland en willen hier dan ook naartoe komen. Dat is goed voor de toeristenindustrie. En misschien snappen ze dan dat Nederland niet de hoofdstad van Denemarken is.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
KevinP
Lid
Contacteer:

Bericht door KevinP »

"En als ie messchien wordt neergeschoten kan ik 't doorvertellen aan mijn kleinkinderen"
"Het zou wel lache zijn als er dan iets gebeurde."
Theo van Gogh en Pim Fortuyn niet genoeg geweest?
Dean-
Lid
Contacteer:

Bericht door Dean- »

KevinP schreef:
"En als ie messchien wordt neergeschoten kan ik 't doorvertellen aan mijn kleinkinderen"
"Het zou wel lache zijn als er dan iets gebeurde."
Theo van Gogh en Pim Fortuyn niet genoeg geweest?
Moet er niet aan denken dat die Bush iets overkomt, zeker niet op Nederlands gebied...
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
robin.h
Lid
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Er zal weinig kunnen gebeuren met Bush,zelfs boven mijn huis vliegen de helicopters steeds rond. En dan woon ik nog niet in het Centrum van Maastricht.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
k98s
Lid

Bericht door k98s »

Hier vliegt gelukkig niks anders moest ik me flak weer klaar zette :P
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

Een vriend had kaartjes over en had mij gevraagd om mee te gaan. Njah zolang ik ze gratis krijg maakt het me niks uit. Ik zal morgen na het gebeuren wel even zeggen hoe het was. Haha als er iets gebeurd ben ik er wel bij! :P
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

Nou, ik ben er gister dus heen gegaan. De weg er naartoe was totale chaos, de verkeersregelaars wisten maar niet waar ze ons heen moesten sturen, en na een lange omweg kwamen we ergens aan. Vanuit hier gingen we met (een overvolle) shuttlebus naar een hal waar we gecontroleerd werden. Dit ging allemaal goed. Het enigste wat me hier irriteerde was dat zo'n beveiligingsagent een veteraan (die vergeten was zijn medailles af te doen) aanhield.De agent had zo'n "detectiestok" zoene
die metalen voorwerpen aangeeft en zei: "dat zullen die medailles wel zijn" waarna hij (letterlijk) op zijn medailles sloeg met die stok. Er was niets kapot maar ik vond dit toch een beetje onfatsoenlijk.

Hierna werden we met een (alweer overvolle) bus naar Margraten gebracht. Op Margraten aangekomen was het een hele taak om een goede stoel te vinden. Na vele keren weggestuurd te worden op verscheidene plaatsen, gingen ze alle oudere mensen naar het "VIP" vak verplaatsen. Wij stonden gelukkig naast een paar oude mensen, dus zaten we toch nog zo'n 10 rijen van het "VIP" vak af. De ceremonie zelf ging wel goed ( Op het slechte Engels van Balkenende dan :P ) maar, mijn mening is dat het veel mooier zou zijn geweest zonder de komst van Bush en al die heisa. Nadat we wat gezwaaid hadden met Frits Barend, werden we met een (VEEEEEEEEL te overvolle) bus weer naar de hal gebracht en vanaf hier konden we naar de auto lopen. Het was een leuke maar een drukke ochtend met veel chaos, maar op de terugweg waren er tenminste geen files.
Reca
Lid

Bericht door Reca »

ja ik hoorde dat zelfs het keukenpersoneelvan die slaapplek van Bush alleen de keuken in/uit mocht met toestemming van de beveiligingschef

maar nu is het gelukkig over

mvg
Rémy
----
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

Ja, de kok van bush werd ook streng in de gaten gehouden. Om te kijken of hij misschien niks anders op zijn boterham met hagelslag deed.
Reca
Lid

Bericht door Reca »

hahahaha!!! :lol:
stel je eens voor:

HOLLANDS BELEG DOOD WERELDLEIDER
een verslag ter plekke

haha :P

maar goed het zal allemaal wel nodig zijn.
----
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

Hahaha! :lol:
Plaats reactie