Nou, ik ben er gister dus heen gegaan. De weg er naartoe was totale chaos, de verkeersregelaars wisten maar niet waar ze ons heen moesten sturen, en na een lange omweg kwamen we ergens aan. Vanuit hier gingen we met (een overvolle) shuttlebus naar een hal waar we gecontroleerd werden. Dit ging allemaal goed. Het enigste wat me hier irriteerde was dat zo'n beveiligingsagent een veteraan (die vergeten was zijn medailles af te doen) aanhield.De agent had zo'n "detectiestok" zoene
die metalen voorwerpen aangeeft en zei: "dat zullen die medailles wel zijn" waarna hij (letterlijk) op zijn medailles sloeg met die stok. Er was niets kapot maar ik vond dit toch een beetje onfatsoenlijk.
Hierna werden we met een (alweer overvolle) bus naar Margraten gebracht. Op Margraten aangekomen was het een hele taak om een goede stoel te vinden. Na vele keren weggestuurd te worden op verscheidene plaatsen, gingen ze alle oudere mensen naar het "VIP" vak verplaatsen. Wij stonden gelukkig naast een paar oude mensen, dus zaten we toch nog zo'n 10 rijen van het "VIP" vak af. De ceremonie zelf ging wel goed ( Op het slechte Engels van Balkenende dan

) maar, mijn mening is dat het veel mooier zou zijn geweest zonder de komst van Bush en al die heisa. Nadat we wat gezwaaid hadden met Frits Barend, werden we met een (VEEEEEEEEL te overvolle) bus weer naar de hal gebracht en vanaf hier konden we naar de auto lopen. Het was een leuke maar een drukke ochtend met veel chaos, maar op de terugweg waren er tenminste geen files.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.