Amerikaans kerkhof van Margraten
- pvt_Ed
- Lid
Ach ja het is voorbij. Toen ik gisterochtend wakker werd (om half 7 door die stomme heli`s) deed ik het raam open en 50 meter verder zag ik een pantservoertuig met wat gewapende militairen staan. Was best wel een gekkenhuis marja het is voorbij! En Tim je hebt gelijk over Balkenende, die vent moet eens engels leren!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Net had ik Man Bijt Hond gezien,er was een 'Amerika-fan',die wilde dus de herdenking bijwonen,want hij had ook een graf geadopteerd. Maar werd hij tegengehouden en moest hij mee naar een afgelegen ruimte,en daar werd hem verteld dat hij niet erin mocht omdat hij alleen bij de demonstratie was gaan kijken(Kijken,want hij is een amerika-fan). Daardoor mocht deze man niet de herdenking bijwonen,schandalig! Zo blijkt ook maar weer dat je echt overal in de gaten word gehouden.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- seabee
- Lid
Nu we het toch over Margraten hebben. Zou er iemand die binnenkort naar de begraafplaats gaat of in de buurt woont een digitale foto voor mij willen maken van de grafsteen van George W Phillips? Ik bezit namelijk zijn Purple Heart. Ik ga er zelf ook nog wel een keer naar toe met de medaille. Alvast bedankt
George W. Phillips
Technician 5th Class, U.S. Army
Service # 39179738
501st Parachute Infantry Regt, 101st Airborne Division
Entered the Service from: Washington
Died: 18-Sep-44
Buried at: Plot P Row 8 Grave 4
Netherlands American Cemetery
Margraten, Netherlands
Awards: Purple Heart with Oak Leaf Cluster
George W. Phillips
Service # 39179738
Margraten, Netherlands
CAN DO
-
- Lid
- Loek D.
- Lid
De volgende keer als ik er naartoe gaan vergeet ik hem in ieder geval niet, maar cas, die zelf in Margraten woont zal me wel voor zijn.seabee schreef:Nu we het toch over Margraten hebben. Zou er iemand die binnenkort naar de begraafplaats gaat of in de buurt woont een digitale foto voor mij willen maken van de grafsteen van George W Phillips? Ik bezit namelijk zijn Purple Heart. Ik ga er zelf ook nog wel een keer naar toe met de medaille. Alvast bedankt
George W. Phillips
Service # 39179738
Margraten, Netherlands
Wathever, ik doe het soiso .
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 59 keer
- Ontvangen: 104 keer
Margraten
Afgelopen zondag was het Memorial day en ben ik er nog geweest. Gelukkig was Bush er niet deze keer want anders kon ik niet zo rustig fotograferen. Een kleine impressie vind je op; http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=134 ... c&start=30