Museum Overloon
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 13 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Als we nu foto's van vóór en ná hebben, dan kunnen we wellicht een artikeltje schrijven hierover en dan inzenden naar 't Journaal enzo.
Make headlines
Make headlines

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
-
- Lid
hai,
ik denk dat ik de reden van hun weet waarom ze het vervangen hebben. Bij nieuws op de website staat dat volgens mij in 2000 (weet niet zeker). GEEn subsiedi meer zouden krijgen. Daardoor kregen ze in een keer 5 miljoen gulden. en het lijkt me waarschijnlijk dat het geld op is, en om toch nog wat geld meer te verdienen dan aan de bezoekers. Zou het me niks verbazen als ze al die spullen vervangen hebben voor neppe spullen
BVD MoI
ik denk dat ik de reden van hun weet waarom ze het vervangen hebben. Bij nieuws op de website staat dat volgens mij in 2000 (weet niet zeker). GEEn subsiedi meer zouden krijgen. Daardoor kregen ze in een keer 5 miljoen gulden. en het lijkt me waarschijnlijk dat het geld op is, en om toch nog wat geld meer te verdienen dan aan de bezoekers. Zou het me niks verbazen als ze al die spullen vervangen hebben voor neppe spullen
BVD MoI
-
- Lid
Geen idee waarom ze de uniformen vervangen hebben door kopieen; geen idee waarom de bordjes bij de voertuigen niet kloppen; geen idee waarom dat ze alles buiten laten staan te verkommeren......
....wat ik wel weet is dat het er absoluut niet uitziet en er volgens mij geen legitieme reden kan bestaan waarom dit zo gebeurt; de reinste aanfluiting, dan ziet ons Legermuseum in Brussel er toch beter uit, en daar zou al links en rechts iets verbeterd kunnen worden.
Mattie.
....wat ik wel weet is dat het er absoluut niet uitziet en er volgens mij geen legitieme reden kan bestaan waarom dit zo gebeurt; de reinste aanfluiting, dan ziet ons Legermuseum in Brussel er toch beter uit, en daar zou al links en rechts iets verbeterd kunnen worden.
Mattie.

Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!
- barry
- Lid
- Contacteer:
- Guido
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- LKP
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
Het probleem voor ons is dat de aangekaarte zaken alleen door kenners wordt gezien. Niets vermoedende toeristen vinden dat oorlogstuig wel mooi, maar experts en geïnteresseerden die zich hier op het forum bevinden zien wel de gebreken van het museum. Als er dan ook nog geldgebrek is, verklaard het voor een groot deel waarom het er zo uitziet.
Wel ontzettend jammer natuurlijk
Wel ontzettend jammer natuurlijk

"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"