koninklijke luchtmachtdagen 2005
- Alex
- Beste Signature 2007
koninklijke luchtmachtdagen 2005
zo de luchtmachtdagen zitten er weer op voor dit jaar... kvond eht zelf weer een leuke dag. ik heb zelf erg genoten van de ww2 vliegtuigen die er waren maar het meest van de lancaster van de battle of britain memorial flight. zijn er nog mensen die mooie fotos van deze dag hebben?
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 47 keer
- Ontvangen: 90 keer
Battle of Britain Memorial Flight
Was de gehele vlucht in Nederland? Dat wist ik eigenlijk niet. Ik heb wel alleen de Lancaster zien overkomen. Ik heb de BBMF een aantal keren in Groot Brittannië gezien. Het blijft indrukwekkend om te zien. Ik heb er ook een aantal foto's van.
Hopelijk is ie mooi te zien op je scherm. Ik heb de dia destijds mooi en professioneel ingescand maar op mijn scherm ziet het er niet uit. Terwijl op de originele dia toch echt de wolken partij goed te zien is. Grrr... leuk die platte TFT schermen maar voor kleurbeoordeling zijn ze waardeloos!
Hopelijk vind je het wat.

Hopelijk is ie mooi te zien op je scherm. Ik heb de dia destijds mooi en professioneel ingescand maar op mijn scherm ziet het er niet uit. Terwijl op de originele dia toch echt de wolken partij goed te zien is. Grrr... leuk die platte TFT schermen maar voor kleurbeoordeling zijn ze waardeloos!
Hopelijk vind je het wat.