Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo, ik en giel zijn er vorige week ff tussen uit geweest en we zijn het tankmuseum in muntsre gan bezoeken, o.a. het uniform van Erwin Rommel is daar te bezichtigen en vele tanks natuurlijk. Verder zijn we nog naar een zijstad van Kiel geweest, Laboe, waar het wereld bekende kriegsmarine herdenkingsmonument staat en een prachtige gerestaureerde U-boot (u995). hier wat foto's....
Mooie foto's.
Wat is die toren? Is dat het museum?
Mooie collectie Duitse uniformen hebben ze daar, maar zijn er ook uniformen van de Geallieerde troepen? Mag toch haast aannemen van wel.
Bovendien hebben we nu foto's van Sander en Giel die we in het 'Toon uw werkelijk uiterlijk' kunnen stoppen. Giel was toch zo blij dat er geen foto van hem was?!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ja dat is idd een MEGA museum dr is al heel wat veranderd sinds de laatste keer dat ik daar was. Maar dat uniform jasje van uns aller Heinz (Guderian) ist auch nicht mis! WHOEEEEEEEEEEEEEEEJ HOLY &@^%&!
Maar iig gelukkig is de Sturm weer thuis net toen ik er was was die in koblens en was de tiger1 die ze te leen hadden net terug naar Engeland!