Het was fantastisch
Eerst gingen we naar Eerde, en plaatsje waar hij heeft gevochten. In de molen daar maakten we kennis en vertelde hij wat over een paar ervaringen tijdens operatie Market Garden. Tijdens de landing raakte hij zijn helm kwijt en kreeg hij snel maar een Nederlandse helm onder een gevecht
In de molen heb ik ook een Fallshirmjäger helm vastgehouden met een stuk Amerikaanse parachute erop als camouflage. Die kerel waar de helm van was wou dus nog wat parachute pakken en toen werd hij in zijn mond geschoten, het plekje waar de kogel door de helm ging zie je nog steeds. Ook een mooie gecamoufleerde M28 helm gezien.
Toen zijn we met de auto gereden langs de route die hij in september 1944 aflegde. Bij belangrijke punten stopten we en vertelde Carl een mooi verhaal

We zijn ook langs ons huis gegaan, gelukkig had ik mijn kamer net opgeruimd! Toch weer leuke complimenten gekregen en hem 2 briefjes laten tekenen, eentje voor mijn verzameling, eentje voor die van een vriend. Een geslaagde dag dus en ik kijk al weer vooruit naar september!
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant