Veteranen
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
Nu heb ik mede dankzij Timo W contact met een veteraan van de Wehrmacht Division 'Grossdeutschland' ~ Führer Begleit Bataillon.
Dit is bijzonder interessant aangezien ik een feldpost brief heb van een SS man in het 7 SS Gren. Kp. Führer-Begleit-Regiment .
Grossdeutschland bewaakte Sperrkreis 2 en de SS Sperrkreis 1 na de aanslag op Hitler (Wolfschanze)
Hopelijk kunnen we samen achter meer info komen.
Dit is bijzonder interessant aangezien ik een feldpost brief heb van een SS man in het 7 SS Gren. Kp. Führer-Begleit-Regiment .
Grossdeutschland bewaakte Sperrkreis 2 en de SS Sperrkreis 1 na de aanslag op Hitler (Wolfschanze)
Hopelijk kunnen we samen achter meer info komen.
-
- Lid
Rudi is uitermate behulpzaam. Bovendien beschikt hij over de memoires van verschillende van zijn oude kameraden, dus wie weet wat daar nog tussen zit.
Maar jullie zitten nu vast allemaal naar Nederland 1 te kijken
Maar jullie zitten nu vast allemaal naar Nederland 1 te kijken
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
- ={ivo}=
- Lid
- lexiebabe
- Lid
Ik hoefde niet te kijken naar Nederland 1, kijk maar op http://www.tweedewereldoorlog.klup.nl , dat stukje over Von Stauffenberg is van mijn hand
Alex
En over Rudi, er kunnen, zo lijkt mij, misschien wel erg boeiende dingen tussen zitten! Top!
Alex
En over Rudi, er kunnen, zo lijkt mij, misschien wel erg boeiende dingen tussen zitten! Top!
-
- Lid
Deze bedoel je?
http://tweede-wereldoorlog.klup.nl/?art=240
Nu kun je mij veel wijsmaken, maar dat pasfotootje dat ben jij toch niet????????????????
http://tweede-wereldoorlog.klup.nl/?art=240
Nu kun je mij veel wijsmaken, maar dat pasfotootje dat ben jij toch niet????????????????
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- lexiebabe
- Lid
Nee, ik ben dat niet nee. Ik heb alleen de twee aanslagen die er nu staan geschreven. Er komen er met een dag of twee nog twee bij. Ik schrijf wel door, maar de webmeester is langzamer...
Alex
En oh ja Timo, ik ben nu dan wel een keurige huisvader, maar zo keurig ben ik nu ook weer niet geworden!
En nu maak ik ook nog eens reclame voor mijn geschrijf! En dat was ik niet van plan!!!
Alex
En oh ja Timo, ik ben nu dan wel een keurige huisvader, maar zo keurig ben ik nu ook weer niet geworden!
En nu maak ik ook nog eens reclame voor mijn geschrijf! En dat was ik niet van plan!!!
-
- Lid
- Contacteer:
Mijn familie, mijn overgrootvader zat bij de SAS, dan nog een grootnonkel bij de WB, dan nog iemand GL, nog GL, etc. Mijn grootvader was een goede vriend van Pol Leroy, na de oorlog ter dood veroordeeld, hij is dan wel vrijgekomen. En T.V.D.
Jr.
Jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
- Peter M
- Lid