Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik heb een vraag, weten jullie niet enkele goede sites waar je gegevens over amerikaanse/britse soldaten na kan zoeken aan de hand van een naam of legernummer??
Of een site met bijv. een lijst met gegevens over doden zou ook fijn zijn.
ik heb een vraag, weten jullie niet enkele goede sites waar je gegevens over amerikaanse/britse soldaten na kan zoeken aan de hand van een naam of legernummer??
Of een site met bijv. een lijst met gegevens over doden zou ook fijn zijn.
oh oke.. misschien hebben de mods. wel meer info. voor je... moet je ze ff een pb'tje sturen... of wilco vermeer of harro...? ik heb zelf nix voor je sorry...
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Anonymous schreef:kan je in het vervolg niet alleen antwoorden als je een antwoord voor me hebt waar ik iets aan heb?
Het informatieve stukje kwam door onbekende redenen te vervallen
Maar goed: Zulke site's met soldaten die gesneuveld zijn zijn haast niet te vinden. Deze databasen staan namelijk niet on-line. Je kan wel bij dergelijke instituten informatie aanvragen, denk ik!
Kijk is in de roll of honour van http://www.marketgarden.com staat heel veel in over soldaten en kan je ook op legernummer zoeken. Welke soldaten er precies instaan weet ik niet. Volgens mij alleen degene die in Nederland gesneuveld zijn. (Kan ook na Market Garden zijn.)
Naturlijk staan ze wel online. Niet compleet maar wel honderdduizenden gevallenen met hun geboorteplaats- en datum, sterfplaats- en datum, rang en locatie van hun graf.