Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zou hem graag de vraag willen stellen wat hij achteraf vind en voelt over een aantal dingen die er voorgevallen zijn in wo2 :
1- De jodenvervolging
2- Übermenschentheorie
3- Operation Barbarossa
4- De Führer
5- Razzia's onder broedervolkeren.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/
en doe hem de groeten van me!
misschien nog vragen waarom hij bij de ss is gegaan?
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Ik voeg altijd een geld bedrag toe, meestal schrijf ik dat het voor een lekker biertje is, maar dat ze het ook mogen schenken aan een veteranenorganisatie...
Ik heb gemerkt dat de meeste dat meer op prijs stellen dan dat je schrijft dat het voor hun onkosten is.
Een combinatie van de twee is misschien het beste? "Het is in de eerste plaats om uw onkosten te vergoeden, van de overschot drinkt u er maar eentje van mij op uw gezondheid"?