Namen van twee personen

De persoonlijke verhalen uit de oorlog & Historische Figuren
micky
Lid

Re: Namen van twee personen

Bericht door micky »

Sorry ik zie het helemaal maar heeft niemand een verklaring waarom die felwebel op de 2 de foto ineens andere schouderstukken heeft?
Samuel.
Lid

Bericht door Samuel. »

micky schreef:Sorry ik zie het helemaal maar heeft niemand een verklaring waarom die felwebel op de 2 de foto ineens andere schouderstukken heeft?
Komt door de belichting.
Die van mij is bruin kleurig en de andere is meer grijs, Als je deze foto ook in het grijs ziet zijn ze bijna hetzelfde.
[Beschikbaar voor advertentie, bij interesse PB]
A lone wolf without a pack is either a survivor or a brute.
Jim
Lid
Ontvangen: 24 keer

Bericht door Jim »

Samuel. schreef:
micky schreef:Sorry ik zie het helemaal maar heeft niemand een verklaring waarom die felwebel op de 2 de foto ineens andere schouderstukken heeft?
Komt door de belichting.
Die van mij is bruin kleurig en de andere is meer grijs, Als je deze foto ook in het grijs ziet zijn ze bijna hetzelfde.
Nee. Ik heb de foto gedownload en wat met licht donker/contrast gespeeld maar de kraag en de schulterklappen blijfen duidelijk anders.
Op foto 2 is duidelijk dat de schulterklappen anders zijn. Onder de kraagspiegels zou je ook het brede lint moeten zien.

Het is een propaganda foto. Ik denk dat de fotograaf die mannen heeft laten poseren verschillende hoeken heeft uitgeprobeerd (op foto 2 ligt de man met de K89 ineens een stuk voor de werper) en mogelijk zelfs jassen voor de rang onderling heeft laten wisselen.
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
Plaats reactie