ww1 ghost?

De persoonlijke verhalen uit de oorlog & Historische Figuren
Plaats reactie
screamingeagle90
Lid

ww1 ghost?

Bericht door screamingeagle90 »

Hallo allemaal,

Het is dan misschien geen ww2 maar ik denk toch dat sommige het wel leuk/interessant vinden om te lezen.
Weet iemand hier misschien meer over of is er een foto bekend van de in het verhaal overleden soldaat/monteur om misschien te kunnen vergelijken?

http://www.anomalies-unlimited.com/Ghosts/WW1Ghost.html
''Aufstehen, Zuruck in die gräber, Der ruckzug aus Montfort is irtumlich gegeben''
Martijn95
Lid

Re: ww1 ghost?

Bericht door Martijn95 »

Wow, Freaky :o :o

Misschien is het wel nep???? Want wel raar eigenlijk.

Greetz,

Martijn
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

Schijnt dat ze vroeger foto's wel eens hergebruikten en dat er gewoon over datgene wat eropstond werd gefotografeerd. Af en toe gebeurde dit niet compleet en dan stond er nog een dood persoon op o.i.d. Er zijn heel veel van die oude spookfoto's bekend.
To Tall
Lid
Contacteer:

Bericht door To Tall »

gamer0004 schreef:Schijnt dat ze vroeger foto's wel eens hergebruikten en dat er gewoon over datgene wat eropstond werd gefotografeerd. Af en toe gebeurde dit niet compleet en dan stond er nog een dood persoon op o.i.d. Er zijn heel veel van die oude spookfoto's bekend.
Zeker de platen die werden behandeld met lichtgevoelige emulsie en het negatief vormen werden weer schoongemaakt en opnieuw gebruikt. Niet goed schoongemaakt, zou ik zeggen. Dat het gezicht zo mooi op de plaats van de bovenste rij staat doet mij vermoeden dat een zelfde soort groepsfoto is gemaakt voor het overlijden van de man, misschien wel op dezelfde plaats. Daarna is de plaat niet goed schoongemaakt.

Gr.
Too Tall
Voor re-enactment gear ga je naar Island Depot
Kijk ook eens op Uitgeverij De Duivelsberg
Plaats reactie