Publiceren van oorlogsdagboek?
- panzer lehr
- Lid
Re: Publiceren van oorlogsdagboek?
Hoeveel exemplaren ga je laten drukken ik heb best wel interesse in eentje. 

- yente
- Lid
Mmm, daar heb ik mijn twijfels over.
Maarja
Het is nu in goede handen!
Mvg Yente
Maarja

Mvg Yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
- D_Dutch
- Lid
Ik heb nog geen idee haha! Ik ben nog wel een paar maanden bezig met onderzoek, en ben nog druk bezig met het vinden naar twee kameraden van de SS-Untersturmführer die de oorlog overleefd hebben, helaas, hoewel hij geboren is in Berlijn zegt het archief daar weer (zoals elke keer als ik een zoekaanvraag doe.panzer lehr schreef:Hoeveel exemplaren ga je laten drukken ik heb best wel interesse in eentje.

- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Mocht je nog hulp nodig hebben met het Duits, weet je me te vinden!D_Dutch schreef:Ik heb nog geen idee haha! Ik ben nog wel een paar maanden bezig met onderzoek, en ben nog druk bezig met het vinden naar twee kameraden van de SS-Untersturmführer die de oorlog overleefd hebben, helaas, hoewel hij geboren is in Berlijn zegt het archief daar weer (zoals elke keer als ik een zoekaanvraag doe.panzer lehr schreef:Hoeveel exemplaren ga je laten drukken ik heb best wel interesse in eentje.) dat er niemand bestaat met die naam.

Laten we het vooral gezellig houden! 

- D_Dutch
- Lid
Bedankt voor het aanbod! De hulp werd vorige keer zeer gewaardeerd! Ik heb nog eens alle foto's rustig doorgekeken, en ik verbaas me echt over sommige foto's. Prachtige studiofoto's van een vrouw die trots haar Mutterkreuz draagt, een Leutnant van Schützen-Regiment 1 welke in juli 1941 sneuvelde, prachtige studiofoto van hem met zijn Panzerkampfabzeichen in Bronze en zijn Eisernes Kreuz II Klasse, een vrouw in dienst van de Reichsarbeitsdienst met een broche, welke helaas vier maanden geleden overleden is, een officier der Kaiserliche Marine, ga zo maar door haha.Kugelblitz schreef:Mocht je nog hulp nodig hebben met het Duits, weet je me te vinden!

- Kugelblitz
- Moderator
Zit flink wat variatie in, allemaal familieleden of vrienden van hem?
Laten we het vooral gezellig houden! 

- D_Dutch
- Lid
De meeste zijn familie, van sommige weet ik het niet. Maar ik heb gisteren de gehele stamboom gekregen die teruggaat tot 1780 dus dat moet allemaal na te zoeken zijn. Ik probeer nu eerst de personen te achterhalen die samen met die broer in de bommenwerper zaten. Er is van een van de moeders van die bemanningsleden een brief gestuurd naar de moeder van die broer, maar ik kan de achternaam niet lezen van die moeder van die kameraad. Er is een groepsfoto waarop de namen staan van zijn kameraden maar op de Volksbund website kom ik ze niet tegen... 

- mtdr
- Lid
Apart verhaal houdt ons op de hoogte!
@ D_Dutch Pb!
@ D_Dutch Pb!
Verzamel D-Day Soldbucher.
-
- Lid
- D_Dutch
- Lid
Hallo allemaal,
Een behoorlijke tijd geleden alweer dat ik hier iets voor het laatst gepost heb in het topic, maar gisteren heb ik enorm goed nieuws gekregen. Nadat ik afgelopen week een brief heb geschreven naar een uitgeverij met betrekking tot het dagboek kreeg ik te horen dat er interesse was en dat ik op gesprek mag komen.
Een behoorlijke tijd geleden alweer dat ik hier iets voor het laatst gepost heb in het topic, maar gisteren heb ik enorm goed nieuws gekregen. Nadat ik afgelopen week een brief heb geschreven naar een uitgeverij met betrekking tot het dagboek kreeg ik te horen dat er interesse was en dat ik op gesprek mag komen.

- panzer lehr
- Lid
- yente
- Lid
Hou ons zeker op de hoogte!
Mvg Yente
Mvg Yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
- Kugelblitz
- Moderator
- Memory
- Lid
Gefeliciteerd! en ik ben zeker geintreseerd als het eventueel (wat we hopen) mag uitkomen!
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.
-
- Lid