Grootste Duitse scherpschutter wo2 overleden
-
- Lid
- Contacteer:
- Guido
- Lid
Jammer dat deze man is overleden. Ik heb zelf contact met een Wehrmacht soldaat die in de oorlog aan het oostfront heeft gevochten en daar MG schutter was en daarna een opleiding heeft gehad voor scherpschutter. Ik zal de gestelde vragen met antwoord dat betrekking heeft tot het scherpschutter gedeelde ook hier plaatsen.
- Dodo
- Lid
verdienen door te doden, wat is de wereld toch schuinvincent schreef:Welke onderscheidingen heeft hij gekregen want met 345 doden lijkt het me wel dat hij iets verdiende.

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
-
- Lid
Dat hangt sterk af van de betrouwbaarheid van de op die site vermelde cijfers. Wat zijn zijn bronnen? De Sovjetrussische propaganda was erg goed in het opblazen van hun prestaties.
Als ik bovendien zie dat de fictieve Majoor Konig/Thorwald op de site voorkomt - zelfs met de geplaatste verklaring - dan plaats ik hun info niet in de categorie "betrouwbare informatie". Inmiddels is afdoende aangetoont dat deze sluipschutter nooit bestaan heeft en slechts het product was van Russische fantasie. En dat is weer de reden waarom Hetzenauer met 345 slachtoffers nummer 1 was.
Als ik bovendien zie dat de fictieve Majoor Konig/Thorwald op de site voorkomt - zelfs met de geplaatste verklaring - dan plaats ik hun info niet in de categorie "betrouwbare informatie". Inmiddels is afdoende aangetoont dat deze sluipschutter nooit bestaan heeft en slechts het product was van Russische fantasie. En dat is weer de reden waarom Hetzenauer met 345 slachtoffers nummer 1 was.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
- stengun
- Lid
- Contacteer:
- Daan S.
- Lid
Ik heb ook wel respect voor deze man, in de oorlogstijd was het "hem of ik". Dan dacht je niet echt na waarom je het deed, je deed het om zelf te overleven, het kan hun echt niet schelen wie ze neerschoten, ze schoten mensen neer die een bedrijging voor hun eigen leven waren.
Je kunt hiervan ook niet zeggen of die het er wel of niet moeilijk mee had, je ziet namelijk zijn gezichtsuitdrukking en zijn emoties niet en ook niet of die stilte's houd, dus de lichaamstaal zie je niet en dat is het belangrijkst om zoiets te beoordelen.
Je kunt hiervan ook niet zeggen of die het er wel of niet moeilijk mee had, je ziet namelijk zijn gezichtsuitdrukking en zijn emoties niet en ook niet of die stilte's houd, dus de lichaamstaal zie je niet en dat is het belangrijkst om zoiets te beoordelen.
- John Rambo
- Lid
-
- Lid