hitler dood?

De persoonlijke verhalen uit de oorlog & Historische Figuren
gilles
Lid

Bericht door gilles »

feit: Hitler is dood
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

gilles schreef:feit: Hitler is dood
:shock:

Klopt. laten we het daarop houden. 1 van de meest grote misdadigers, voor ons, is voorgoed onder de groene zoden.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Willem ter Haar
Lid
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Hij was toch verbrand?
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Remarque
Lid
Lid

Bericht door Remarque »

Dodo schreef:
gilles schreef:feit: Hitler is dood
:shock:

Klopt. laten we het daarop houden. 1 van de meest grote misdadigers, voor ons, is voorgoed onder de groene zoden.
En anders is ie nu 115 en seniel. :P
vincent
Lid

Bericht door vincent »

Hitler is weldegelijk doodgegaan in z'n bunker, een schedelfragment en z'n onder of bovengebit hebben de Russen in hun archief, een onderzoeker had het gebit van Hitler vergeleken met dat stuk gebit in het archief en ze waren hetzelfde maar DNA onderzoek van de schedel mocht niet omdat de Russische regering bang is dat neo-nazi's de macht overnemen in het toch al verneukte Rusland.
Ik heb er geen kracht meer voor
Mich
Lid

Bericht door Mich »

Willem ter Haar schreef
Hij was toch verbrand?
Voor zijn zelfmoord had Hitler zijn adjudant Otto Günsche de opdracht gegeven zijn lijk te verbranden. Nadat Hitler zelfmoord had gepleegd namen Martin Bormann en Günsche Hitlers lijk (en die van Eva Braun) mee naar buiten (vlak voor de bunkeringang) en verbrandden ze daar met bezine.
Dus Hitlers lijk werd inderdaad verbrand.

Mich.
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."

Siegfried Sassoon
sander vw
Lid

Bericht door sander vw »

Mich schreef:Willem ter Haar schreef
Hij was toch verbrand?
Voor zijn zelfmoord had Hitler zijn adjudant Otto Günsche de opdracht gegeven zijn lijk te verbranden. Nadat Hitler zelfmoord had gepleegd namen Martin Bormann en Günsche Hitlers lijk (en die van Eva Braun) mee naar buiten (vlak voor de bunkeringang) en verbrandden ze daar met bezine.
Dus Hitlers lijk werd inderdaad verbrand.

Mich.
helemaal mee eens, ik heb het zelvde gehoord van een bediende van Hitler die er bij was van begin tot einde :)
Promeetje^
Lid
Contacteer:

Bericht door Promeetje^ »

Ik heb ooit een reportage gezien , over hitler's dood , en dat ging ook over het archief in rusland , en zij hadden stukjes stof van de zetel waarin hitler zelfmoord heeft gepleegd , op die stukjes stof zat bloed..
Ruben
Lid

Bericht door Ruben »

Hitler had trouwens geen kans meer om te vluchten. Tenzij er natuurlijk een gang liep van zn bunker ergens naar de Oostenrijkse bergen :wink:
War is something human...
Mich
Lid

Bericht door Mich »

Hitler had trouwens geen kans meer om te vluchten. Tenzij er natuurlijk een gang liep van zn bunker ergens naar de Oostenrijkse bergen
Rond of op 30 april niet meer nee. Maar een paar dagen ervoor had het op zich nog wel gekund. Zijn generaals hadden het over een vliegtuig dat klaar stond om Hitler zo uit Berlijn te vliegen.
(Niet zeggen dat dit onzin is, Hanna Reitsch is het ook gelukt!) :o

Mich.
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."

Siegfried Sassoon
Promeetje^
Lid
Contacteer:

Bericht door Promeetje^ »

Maja er zal dan wel iemand em gekilled hebbe
Ruben
Lid

Bericht door Ruben »

Mich schreef:
Hitler had trouwens geen kans meer om te vluchten. Tenzij er natuurlijk een gang liep van zn bunker ergens naar de Oostenrijkse bergen
Rond of op 30 april niet meer nee. Maar een paar dagen ervoor had het op zich nog wel gekund. Zijn generaals hadden het over een vliegtuig dat klaar stond om Hitler zo uit Berlijn te vliegen.
(Niet zeggen dat dit onzin is, Hanna Reitsch is het ook gelukt!) :o

Mich.
Ja maar dan zou hij mooi voor aap hebben gestaan he: mannen ik laat jullie nu in de steek, trek jullie plan! Daarvoor was zijn trots te groot.
War is something human...
Darryl
Lid

Bericht door Darryl »

Ruben schreef:
Ja maar dan zou hij mooi voor aap hebben gestaan he: mannen ik laat jullie nu in de steek, trek jullie plan! Daarvoor was zijn trots te groot.
Dan vindt ik zelfmoord plegen nog laffer. :roll:
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
woodhatcher
Lid
Contacteer:

Bericht door woodhatcher »

volgens mij willen ze de mensen laten gissen
want als men nu zou zeggen "hitler leeft nog" of "hitler is begraven in plaats van verbrand" zal er nog meer sensatie zijn.
neo-nazi's zullen miljoenen brieven sturen naar hem of zijn graf bezoeken
maar hij kan nooit ongezien naar argintinië geraakt zijn
het radar systeem was ver gevordert en anders wisten we dat al.
niemand kan lang een geheim houden, niemand.

beste is dat we het verleden laten rusten en denken aan de toekomst (wat Hitler betrefd hé :) )
gezocht: Eiserne kreuz 2de klasse, winterschlacht im osten, Infantry Sturmabzweichen in bronze, Verwundabzweichen im bronze & "Joris Van Severen"- kenteken. als ik geld heb koop ik ze
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

woodhatcher schreef:het radar systeem was ver gevordert
Dat is zeker geen garantie, want die ver gevorderde radarapparatuur heeft ervoor gezorgd dat Léon Degrelle zonder probleem over pas bevrijd Europa naar Spanje kon vliegen.
Plaats reactie