hitler dood?
- gilles
- Lid
- Dodo
- Lid
gilles schreef:feit: Hitler is dood

Klopt. laten we het daarop houden. 1 van de meest grote misdadigers, voor ons, is voorgoed onder de groene zoden.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Hitler is weldegelijk doodgegaan in z'n bunker, een schedelfragment en z'n onder of bovengebit hebben de Russen in hun archief, een onderzoeker had het gebit van Hitler vergeleken met dat stuk gebit in het archief en ze waren hetzelfde maar DNA onderzoek van de schedel mocht niet omdat de Russische regering bang is dat neo-nazi's de macht overnemen in het toch al verneukte Rusland.
Ik heb er geen kracht meer voor
- Mich
- Lid
Willem ter Haar schreef
Dus Hitlers lijk werd inderdaad verbrand.
Mich.
Voor zijn zelfmoord had Hitler zijn adjudant Otto Günsche de opdracht gegeven zijn lijk te verbranden. Nadat Hitler zelfmoord had gepleegd namen Martin Bormann en Günsche Hitlers lijk (en die van Eva Braun) mee naar buiten (vlak voor de bunkeringang) en verbrandden ze daar met bezine.Hij was toch verbrand?
Mich.
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."
Siegfried Sassoon
Siegfried Sassoon
-
- Lid
helemaal mee eens, ik heb het zelvde gehoord van een bediende van Hitler die er bij was van begin tot eindeMich schreef:Willem ter Haar schreefVoor zijn zelfmoord had Hitler zijn adjudant Otto Günsche de opdracht gegeven zijn lijk te verbranden. Nadat Hitler zelfmoord had gepleegd namen Martin Bormann en Günsche Hitlers lijk (en die van Eva Braun) mee naar buiten (vlak voor de bunkeringang) en verbrandden ze daar met bezine.Hij was toch verbrand?
Mich.

- Promeetje^
- Lid
- Contacteer:
- Mich
- Lid
Rond of op 30 april niet meer nee. Maar een paar dagen ervoor had het op zich nog wel gekund. Zijn generaals hadden het over een vliegtuig dat klaar stond om Hitler zo uit Berlijn te vliegen.Hitler had trouwens geen kans meer om te vluchten. Tenzij er natuurlijk een gang liep van zn bunker ergens naar de Oostenrijkse bergen
(Niet zeggen dat dit onzin is, Hanna Reitsch is het ook gelukt!)

Mich.
"They'll know that you've fought for your country
Siegfried Sassoon
Siegfried Sassoon
- Promeetje^
- Lid
- Contacteer:
- Ruben
- Lid
Ja maar dan zou hij mooi voor aap hebben gestaan he: mannen ik laat jullie nu in de steek, trek jullie plan! Daarvoor was zijn trots te groot.Mich schreef:Rond of op 30 april niet meer nee. Maar een paar dagen ervoor had het op zich nog wel gekund. Zijn generaals hadden het over een vliegtuig dat klaar stond om Hitler zo uit Berlijn te vliegen.Hitler had trouwens geen kans meer om te vluchten. Tenzij er natuurlijk een gang liep van zn bunker ergens naar de Oostenrijkse bergen
(Niet zeggen dat dit onzin is, Hanna Reitsch is het ook gelukt!)![]()
Mich.
War is something human...
- Darryl
- Lid
Dan vindt ik zelfmoord plegen nog laffer.Ruben schreef:
Ja maar dan zou hij mooi voor aap hebben gestaan he: mannen ik laat jullie nu in de steek, trek jullie plan! Daarvoor was zijn trots te groot.

They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
- woodhatcher
- Lid
- Contacteer:
volgens mij willen ze de mensen laten gissen
want als men nu zou zeggen "hitler leeft nog" of "hitler is begraven in plaats van verbrand" zal er nog meer sensatie zijn.
neo-nazi's zullen miljoenen brieven sturen naar hem of zijn graf bezoeken
maar hij kan nooit ongezien naar argintinië geraakt zijn
het radar systeem was ver gevordert en anders wisten we dat al.
niemand kan lang een geheim houden, niemand.
beste is dat we het verleden laten rusten en denken aan de toekomst (wat Hitler betrefd hé
)
want als men nu zou zeggen "hitler leeft nog" of "hitler is begraven in plaats van verbrand" zal er nog meer sensatie zijn.
neo-nazi's zullen miljoenen brieven sturen naar hem of zijn graf bezoeken
maar hij kan nooit ongezien naar argintinië geraakt zijn
het radar systeem was ver gevordert en anders wisten we dat al.
niemand kan lang een geheim houden, niemand.
beste is dat we het verleden laten rusten en denken aan de toekomst (wat Hitler betrefd hé

gezocht: Eiserne kreuz 2de klasse, winterschlacht im osten, Infantry Sturmabzweichen in bronze, Verwundabzweichen im bronze & "Joris Van Severen"- kenteken. als ik geld heb koop ik ze